Wednesday 19 March 2014

Hidegség



Oda van a múlthét eleji melegség, ami inkább volt számomra tavaszias idő, mint a jelenlegi.
És a szobámban is meg lehet fagyni, de mindent a virágaimért, szóval ha már egészen idáig nem sikerült megfáznom, most szükségszerűen összeszedek egyet.
Átrendeztem a szobát, mivel bizakodó vagyok, hogy tényleg meg is fog érkezni az asztalom, nagyon hamarosan, és épségben, és kell neki a hely. Elég makacs voltam, hogy az ágyat és minden mást is egymagam mozdítsak el, és kifejezetten tetszik az eredmény. Persze megeshet, hogy az asztallal együtt érkezik pár nyugtalanító hír is, így nem örömködöm túl a dolgot, csak aggódok, meg reménykedek, hogy valamennyire rendben lesznek a dolgok.
Most a telóról netezek, gondolhatod miért, de legalább kitartott addig, amíg apával megbeszéltem az asztalos dolgot, és megnézhettem a hétvégi futamot. Szóval F-1. Annyira nem indult jól, mint reméltem, úgy tűnik mindig van egy másik csapat ami előrébb jár, mint a Ferrari. Ez annyira bosszantó és lesújtó, viszont újra sportot és Alonso-t nézni a neten? Elmondhatatlanul jól esett. Köcsög Vettelke jól megkapta a magáét a hétvégén, és még jobban megkedveltem az ausztrálokat, mert kifütyülték amikor kellett :D.
Szombaton nem volt könyvtár, hülye St. Patrik nap, még az angolom is elmaradt miatta. A hétfőm egyébiránt pont olyan volt amilyennek a horoszkóp leírta, semmitmondó, csak el kellett telnie, hogy aztán egyszerűen csak feledésbe merüljön, mint a többi érdektelen nap. De az átrendezésnek azért tényleg nagyon örülök.
Hidegség, mit írhatnék még róla? Körülvesz, bennem van, áthatja a napjaimat. De úgy veszem, hogy meg van a mindennapi kihívás adagom, ami jót tesz a küzdőszellememnek. Időnként sokkal nehezebb, mint szeretném, de csak mert annyira emocionálisan állok a dolgokhoz, és ezen még a csökkentett, mondhatni energiatakarékos üzemmód sem segít. Itt jön az általános bölcsesség, ezen csak az idő segít, türelmesnek kell lenni, ki kell várni amíg elmúlik. Bárcsak az ezzel kapcsolatos gondolataimat is el tudnám küldeni egy melegebb éghajlatra, talán az egésznek ez a másik legnehezebb része, nem gondolkodni rajta, és nem lelombozódni a végkövetkeztetés miatt. Ha már egyszer majdnem napra pontosan tudom 2 hónapja, nem kellene könnyebbnek lennie, hogy elfogadjam?! Hülye, hülye, hülye én....
De a friss levegő igazán jó hatással van rám, az órák, a könyvtár, mind mind egy-egy indok a kimozdulásra, amiből szerintem minél többre van szükségem, megadva ezzel magamnak és másoknak is a kellő szabad teret, amikor senki nem képes megzavarni az önmagam fontosságába vetett hitemet.
Áhh, jut eszembe, már a hülye résznél jeleznem kellett volna, hogy a hétvégén, mindezt többen meg is erősítették, hülye vagyok, csak mert szeretem összefirkálni magam. Most mit csináljak ez van, ez befolyásol a legkevésbé, maximum hízelgő számomra, és csak még inkább bátorít :D, mellékelek is pár képet, az utóbbi időkből. Némelyiket nem én alkottam, mivel a színeket bőr alatt keverték...
A hajamat is befestettem, még szombaton, most már igazán sötétbarna vagyok (a fejemben is -barna van), de nekem tetszik, jobban illik a szememhez xD.








"He's just not that into you"





























No comments:

Post a Comment