Saturday 22 March 2014

Nyugis szombat..

5,5 óra a semmiért, sikerült elcsúsznom az élesztőn. És az esőben való gyaloglás, plusz a fázás itthon is meghozta az eredményét, meg vagyok fázva. És még pakolásznom is kell, hogy plusz cuccok férjenek be a szobámba, ahol ilyesmire nincs is hely. Az biztos, hogy az ágyat nem vagyok hajlandó elmozdítani, csak hogy hozzá lehessen férni a szekrényhez, okés??! Áhh, úgy érzem kesztyű kellene a gépeléshez, lefagy a kezem.
Tegnap miután tudomásul vettem, a kis kudarcomat, befejeztem egy tündéres mesefilmet, így, hogy angol volt annyira nem volt szörnyű, de csak így. Utána pedig volt egy írós film, micsoda véletlen dokumentumfilmet forgattak egy írócsoportról, elég vicces volt, főleg, hogy 3 szereplőt máshonnan is ismertem, vicces volt őket így látni. És végül a Thor első része, azt hittem nagyon rossz lesz, de azt is angol felirattal néztem, így meghozta a kedvem, hogy megint megpróbálkozzak a második résszel is. Mára tervezem, csak néznék utána valami sportot is végre, így még keresnem kell egy kis jégkorongot. Mert más nem nagyon van, így marad a Boston és a Chicago meccsei közül valami.
A Forma-1-el is így fogom csinálni, amint fent lesz, letöltöm és megnézem, így majdnem olyan, mintha élőben látnám, csak itt ha szomjas vagyok, vagy pisilnem kell, bármikor megállíthatom. Azt persze nehéz lesz megszokni, hogy ne kelljek fel időben, a verseny ideje alatt, és nézzek bele a szöveges közvetítésbe, hogy csaljak, és előre tudjam a végeredményt, ne kelljen végig izgulnom az egészet. Pedig, ez lenne a lényeg, hogy végig akarom izgulni.
Kerestem, hogy mi jellemző a Hajnalka nevűekre, és láss csodát, ezt találtam:
Feladata lehet a stabilitás és az állandóság kialakítása az életében. Nagyon erős a lelkisége, amely kettősséget mutat. Egyrészt érzékeny művészlélek, aki tele van szeretettel és kedvességgel, másrészt egy erős és szenvedélyes személyiség, aki környezetét uralja, hidegen és racionálisan dönt. Olyan társra vágyik, aki mellett megtalálhatja a változatosságot, és egyben a biztonságot. Párjának határozottan kell vele viselkednie, mert ha ezt nem érzi, nem fogadja el az irányítást. Csak önmaga választhatja meg céljait, mástól nem fogadja el. Gyengéje, hogy mindig többet és jobbat akar, ezért hajszolja a változásokat. Ezek többnyire illúziók, melyek csalódásokat hoznak.
Most mit mondhatnék, nem nagyon van olyan része, amibe bele tudnék kötni. Ez mind igaz.

Másik dolog, rájöttem, hogy dolgoznom kell a kommunikáció egy olyan területén, amit nem nagyon szeretek, de időnként van benne részem, és jól jönne, ha akkora lenne elég tartalékom, ez pedig nem más, mint a csöndet kitöltő semmit mondó beszélgetési témák, amik kitartanak amíg szükség van rájuk, és nem kell azon pánikolnom, hogy ajaj, mit mondjak most? Mert épp nem jut eszembe semmi, olyan, ami teljes mértékben veszélytelen lehetne, az adott szituációra nézve. Igen, ez mindenképpen gyakorlást igényel.
Kellene még némi önkontroll, mivel valószínűleg filmszakadás függő vagyok. Nem mintha ezt nem tudtam volna, már az első eset után, évekkel ezelőtt, de a változás az, hogy mostanra alig van valamim amibe belekapaszkodhatnék, hogy miért is ne akarnám?!

No comments:

Post a Comment