Tuesday 14 December 2010

Talán nem kellett volna...

Van egy kedves ismerősöm, aki kényszert érez kinyílvánítani a véleményét, nekem is írásba adja...
Szóval semmi gond, én teljesen megértem, néha leírni könnyebb mint folyton újra meg újra elismételni nekem, mekkora egy idióta vagyok ezzel a matek szakkal.
Ami talán igaz, talán nem, de mégis mi a frász karikát választottam volna ha nem a matekot? Én tudom hogy nem vagyok egy szuper matekos, sőt egészen átlagosan közepes vagyok, de ez segít túlélni a hétköznapokat, ezt szeretem, ehhez legalább egy kicsit értek. Biztos felvettek volna villamosmérnöknek is, mert alacsony volt a pont határ, sőt még fizika szakra is, de mégis mit kezdtem volna ott magammal??
Így ez tűnt a legideálisabb megoldásnak. Bár ehhez meg tanulnom kéne akkor már, de itt van egy kis jellemhiányosságom, vagy mim, szóval a  lényeg hogy a magoló génem selejtes.
Ja és itt szeretném megjegyezni azt az érdekességet, hogy a blogot megnézték több ide nem vágó országból is: Oroszország, Irak, India, Brazília, Hollandia, Tajvan, Argentína, USA, Kanada, Románia, Szlovákia, Anglia.
Szóval ez szerintem elég fura, mármint hogy téved ide egy Tajvani, vagy Indiai, esetleg Iraki (és még olyan mentségem sincs hogy be akarnának szervezni terroristának, mondjuk ilyen öngyilkos merénylő meg robbantó biztos nem is lennék xD).

No comments:

Post a Comment