Friday 14 March 2014

Könyvtár

Tegnap végre sikerült beiratkoznom a könyvtárba, szerintem ezért mindig hálás leszek, mert azt hiszem ezek az órák lesznek a heteim legjobb részei. Miért? Most komolyan?!
Első és legfontosabb, net. Itt biztosan soha, senki nem fogja megkérdezni tőlem, töltök e éppen valamit, mintha állandóan ekkora seggfej lennék, hogy napközben töltögessek, amikor már attól is elvette a bátorságom, hogy a nyamvadt facebookomat vagy éppen e-mailjeimet meg merjem nézni. Persze, épp töltök valamit, mikor a legtöbbször nem is tudom a jelszót, mert imád kizárni belőle. Szóval, itt nincsenek hülye kérdések, nincsenek jelszó változtatgatások amik után nekem okoz lelki törést újra meg újra kedvesen megkérdezni, légyszi áruld már el nekem, hogy 2-3 nap után, újra könyörögnöm kelljen. De nincs mit tenni, majd megteszem, mert F-1, mert apa, és nekem is szükségem van netre, csak simán kapcsolattartásra, nem is játékra....
Második, kényelmes a szék, van asztal, az új helyen még a kezem se fagy le, végre arra használhatom a netbookom amire való, netezésre, blogolásra.
Harmadik, kölcsönözhetek ki könyveket, mondjuk matekot, de kertészkedésről szólót, vagy épp valami romantikusat is, amit éppen kedvem lenne kölcsönözni. És az otthoni könyvek közül és bármit letölthetek a gépemre, a megszokott fórumaimról, így nem leszek elmaradva a legfrissebb megjelenésekkel kapcsolatban se.
Többet nem írok, a lényeg már meg van, sok hasznos érv szól a könyvtárban tartózkodás mellett. Egyébként is, a hülye kérdés miatt, szerintem mire hazamegyek, már megint új jelszó lesz, amit megint csak el kell kérnem, mert hajnalban F-1.
Amiről még nem is írtam.
2014, Ausztrália. Sajnos voltam olyan szerencsétlen, hogy tőlem független körülmények miatt nem láthattam az évad zárót, így semmi esetre sem hagyom ki az évad nyitót. Semmi esetre sem, majd valahogy bátor leszek, és rendíthetetlen, ha meg nem, akkor csak egyszerűen idióta, de nézni fogom. A motorok miatt remélem különösen izgis lesz a vasárnapi verseny, és már előtte a holnapi időmérő is, vajon ki alatt áll meg a technika és mikor? Alonso ért fogok szurkolni továbbra is, szeretném ha nagyon jól alakulna számára ez a versenyév, és Vettelről végre kiderülne mekkora seggfej, ha nincs egy csoda tervező a tarsolyukba, illetve megszenvedik Webber hiányát is. Rohadt Red Bull.
Talán 1,5-2 hónapja nem láttam egyetlen sport eseményt se, gondolhatod mennyire tesz ez engem boldoggá, mióta az eszemet tudom még soha nem hagytam ki téli olimpiát, idén ezt is sikerült összehozni. Szegény, szegény én.., tudom, az önsajnálattal nem megyek sokra. Holnap ilyenkorra már többet fogok tudni, majd akkor folytatom :D.
Szerdán, mivel nem voltam képes tovább várni arra, hogy eltűnjenek a kerekek (elvileg vasárnap eltűntek, csak én képzelem, hogy még mindig ott vannak), kiraktam a biciklit az ablakon keresztül. Végre nem kell kerülgetnem tovább, és nem emlékeztet, valami szomorú dologra, amire inkább nem akarok gondolni. Viszont így ott van az a "nagy" hely a sarokban, amit az asztalomnak készítettem elő, ki gondolta volna, hogy talán májusig kell várni, amíg ténylegesen meg is érkezik, ha megérkezik, ezzel kapcsolatban még eléggé kételkedő vagyok, az otthoniaknak is van hozzá köze, így a lehető legképlékenyebb az egész. Addig szerintem marad a könyvtári asztal, én meg mellékesen megerősödöm kicsit a sok gyaloglás és cipekedés hatására, és egyéb téren is javulás várható.

No comments:

Post a Comment