Monday 30 April 2012

Munka

Néhány True Blood témájú kép, csak úgy kedvtelésből.
Tehát a munka. Nem is olyan szörnyű, bár azért nem az az igazi álom meló.. xD Olyanból túl kevés van.
Szerencsére feleslegesen paráztam amiatt, hogy mennyire kell szóról szóra tudni az elméleti anyagot, mert ott az elejétől kezdték az okításunkat. Bár nem mentek bele túl részletesen elég jól megértettem a dolgokat, bár eddig még csak az egyik fajta munkát csináltuk. Ami viszont érdekes, hogy még indig nem tudunk semmit a bérezésről, és, hogy hova kell majd lejelenteni mely napokon érünk rá, és megyünk be dolgozni. Mennyi az az a minimum amit le kell dolgozni egy héten vagy egy hónapban. Ja a Nyugdíjbiztosítási Igazgatóságon vagyok a Hunyadi utca 13. alatt a 3. emeleten. Nagyon durva mert külön lift kártyánk van, illetve név kitűző.
Eddig a teszt programon csináltunk meg adatrögzítéseket elég durvák. Többet nem mondok mert titoktartást fogadtam :D xD.
Szerdán kell legközelebb menni, akkor már valószínűleg élesben megy majd a dolog. Szerencsére addigra az időjárás kicsit vissza vesz magából mert nagy zivatarokat mondanak, ami egy kis lehűléssel is együtt fog járni, persze nem sokkal, csak annyival, hogy irodai környezetben is elviselhető legyen.
Abból a szempontból igazam lett, hogy nem én lettem a társaság közepe, nem mintha ilyen ember már volna. Annyira nem beszélgetünk sokat, én se, de legalább 4 emberrel már váltottam szót. ami azért haladás.
Amit kicsit nehezen viselek az a reggeli túl korán kelés. De gondolom valamit valamiért.
Ez a négy napos hosszú hétvége igazán kellemes még ha ilyen meleg van is.
A horoszkópom és a saját agyam segítségével kitaláltam hogyan csináljak gyerekes dolgokat, görkoriztam. És ami a legmeglepőbb, hogy kb. 5 évnyi kihagyás után se estem el. Elmentem szombaton és vasárnap, szombaton még csak 30 percre, vasárnap már viszont 1 órára, és még nem taknyoltam el, gondolom most, hogy ezt így leírtam hamarosan esek egy óriásit. Vízhólyagot viszont így is szereztem két nap alatt 3 darabot xD. Meg különböző helyeken fáj egy kicsit a lábfejem, de ez amolyan velejárója, hiszen mégis csak ki vagyok esve a gyakorlatból.
A matekra nem sokat tanultam, de azért próbálkozom.
És újra megpróbálkoztam a rajzolással, most Kuran Kaname őméltóságát vettem célba, a ruha egy része már meg van, de a feje... meg a haja, gondolom jó kis kihívás lesz a szünet maradék idejére. Ha kész lesz meg mutatom miről rajzoltam és milyen lett. Nem kell túl jó rajzra számítani, mert Kaname is keresztbe fog majd tenni, pont úgy mint Zero xD.




No comments:

Post a Comment