Tuesday 24 April 2012

Hülye

Ez most csak egy egészen rövidke megjegyzés lesz, de ígérem, hamarosan fordítok időt egy hosszabb élménybeszámolóra is.
Szóval, holnap ami lassan ma lesz, 7.45-től betanulásos oktatáson veszek részt adatrögzítői munkakörben, és az ehhez tartozó oktatási anyagot ami leírja a program használatát közel 200 oldalban, szar se eleje se vége mondatokban, amikor nem tudod micsoda mivel függ össze, és mit olvastál 2 oldallal előtte stílusban, szóval meg kellett volna tanulni, és én nem tettem meg. Még odáig se jutottam, hogy egyszer átolvassam, mert annyira nem szeretem feladatnak minősítettem a stílusa miatt. De most úgy érzem órási bajban vagyok, mert holnap én leszek az egyetlen, aki ennyire analfabéta módjára viselkedett. Ráadásul, meglehet, hogy nem lesznek megelégedve a gépelési sebességemmel. Most próbálom még egy kicsit menteni a menthetőt azzal, hogy megpróbálom nagyjából átnézni, de nem garantálhatom, hogy túl sok megmarad majd belőle.
Eléggé izgulok, de azért várom már, bár hátrányban leszek mert nem vagyok képes az ismerkedésre, és így antiszocként megint ki fogok lógni a sorból, pedig minden vágyam az elvegyülés, pont ezért nem sikerül... xD
Mindenki gondoljon rám ez alatt a 3 nap alatt aki csak tud, 2 másodpercnek is nagyon örülnék :D.
Szóval ha nem zavarnak el az első nap végén, akkor pénteken már friss tapasztalattal fogok részletesebb bejegyzést írni.
Kár, hogy addig is folyton az kering a fejemben, hogy : TE hülye állat, te hülye állat, Istenem, Istenem, Nagyon hülye vagyok!!!  :D

No comments:

Post a Comment