Tuesday 17 April 2012

No name.

Tudom, hogy nem illik ilyet mondani, de azért eléggé várom már a matematika érettségi napját.
Megcsináltam pár feladatot tegnap este, és olyan jó élmény volt. Persze nem árt, ha a 12.-es füzeteimet tüzetesen átnézem, de nagyon szuper érzés. Persze amilyen figyelmetlen leszek, megint nem sikerül majd elérni az áhított célt, de azért a részvételt okozó érzésért nem sajnálom a pénzt. Annyit még megpróbálok megígérni magamnak, hogy mivel a második részre ahol 5 feladatot kell megoldani 180 perc lesz, nyugodtan végig fogom gondolni a megoldási "terveket". Mert ha már olyan sok idő van rá, használjam fel okosan, már ha képes vagyok rá :D.
Elveszve a saláták tengerében, hétvégén mentem nagy nyugodtan a spárba, hogy majd veszek rendes fejes salátát, és hogy jártam már megint?? Nem volt. Így életemben először kipróbáltam a jégsalátát. Kicsit drágább mint a rendes, de nagyon finom és ropogós, és nem esik össze 10 perc alatt. Igazán a csodálója lettem. Most már csak haza kéne juttatnom belőle 1-2 csomag vetőmagot, majd imádkozni, hogy ki is keljen.
Tényleg elég jó ez az időjárás, nincs meleg, esik az eső, és így minden milyen szép zöld. Mondjuk a talaj menti fagyokat igazán ki lehetne már hagyni a játékból...
Riniti randira hívott csütörtökre :D. Szegényt halálra fogom untatni, és még meg is fogom ijeszteni, mert elég csúnya vagyok jelenleg.
A húgom 3 héten belül 16 éves lesz, és még fogalmam sincs mit adhatnék neki szülinapjára. Talán a személyi gyökérkéjével fel kéne vennem mégis csak a kapcsolatot, és aranyosan rábeszélni, hogy valljon Dórinak szerelmet a megfelelő időpontban :D. xD.
Mind Dia, mind Éva néni meglehetősen hiányzik, tényleg szar, hogy még nem találták fel a teleportálást, örömmel látnám őket újra, meg újra.
Addig is, fohászkodom elegendő lelki energiáért, hogy távol tartsam magam az ellenségtől :).




No comments:

Post a Comment