Monday 10 January 2011

5/2 elvileg, de mégsem...

Na tessék, nem kellett sokat várni erre az eget rengető csodára sikerült megbuknom, na jó csak elhasaltam az egyik vizsgámon, de ez végülis várható volt, itt aztán rohadtul magolni kell, mert én nem tudok bevágni 49 oldal értelmetlen nem emberi nyelven íródott matek elméletet. Nekem ez a képtelen kategóriába tartozik, és jézus, még van mindig 4 belőle. Nem tudom menni fog e, vagy lesz olyan ami a végére is karó marad. A fejem üres, folyton alszom, még felkelni sincs erőm, nincs gépem, van netem de nem tom min használni, és akkor még ez is. Nem is tudom mi lenne a célravezetőbb ha csak szimplán a falba verném a fejem, vagy célzott öngyilkosság, és nem ilyen passzív mint maga az egyetem, nem, valami ütősebb kéne, ami hamarabb hat. Már arra is gondoltam mekkora poén lenne debrecen összes gyógyszertárjában meg venni ugyan azt a fájdalom csillapítót, szóval az embernek könnyű dolga van egy ilyen nagyvárosban, de persze, még mindig nem hagynak az álmaim, szóval élni kell, nincs mese, azt nem mondom hogy tanulni is, mert azt azért annyira nem akarok, de majd valamit kitalálok bár ez a hétvége otthon nem biztos hogy jótékonyan fog ebben segíteni, de kit érdekel kell egy kis levegő változás, meg még az is kiderülhet hogy a vonaton a legcsodásabb tanulni, főleg majd ha teljesen elmebetegnek néznek a kis mantrám miatt, mint kromatikus polinom....
Nem baj, majd lesz valahogy vagy nem tom, kicsit se érdekel, csak az hogy mikor lesz már végre gépem, most még az sem zavar, hogy holnap reggel fel kell kelnem korán és a matek halmazos tanár hegyibeszédét meghallagatni olyan cím szó alatt, hogy na látják maguk 11-en akik a 14-ből mind megbuktak ide és ide ezt kellett volna írni.. és még a tanár van lesújtva, szerintnem nem kell aggódni, mi is le vagyunk, de mi az egésztől, mert ez nagyon gáz, mármint komolyan meg kell tanulni, annyira ramaty hogy mondom még egy sima tétel se maradt meg a fejemben.... bár a feladatokat mind megcsináltam, sajna azzal nem lehet összeszedni a szükséges 20 pontot a ketteshez az 50-ből.
És akkor mit ír a horoszkópom a hétre, hogy ha suliba járok nagyon rá kéne állnom a tanulásra, mert most valami nagyon csodálatosan sajátíthatnék el, a jövő ígéretét vagy mi a francot, de most komolyan, ez nem újdonság, csak a hogyanja az ami gondot okoz.
Kiderült hogy Dia nem utál, csak problémái voltak, és ez volt a kommunikációs csatorna teljesmegszűnésének oka.
Lehet ezt el kéne játszanom Lilla esetében is, de ott még félek egy kicsit hogy nem ilyen választ kapnék vissza.
Ma van hétfő, és még csak a 10. nap az évből, máris tökre lehangolt az egész, és akkor tessék, szerdán itt a következő vizsga, és ezt még átrakni sem tudom, mert nincs több időpont, szóval ha ez nem jön össze, akkor nekem algebrából annyi, pedig a gyakorlatom 4-es lett. Lehet valami agyserkentőt kéne vennem, vagy nem tom, semmit se tudok, hülye vagyok, de lassan már nem is csak az a kis betűs, ha nem a nagy HÜLYE. 
Gratulálok Hajni, az eddigi teljesítményed rohadtul kiemelkedő, egy hatalmas NULLLLLLLLA.
Jó jó, lehet kicsit túlzás, de ez szar és kész, egyébként tegnap vettem egy 4x4x4-es rubik kockát :D, mert találtam, de eddig csak az 50%-át sikerült kiraknom, és most még ezt is hagyjam félbe....
Majd szólok ha kilábaltam a kergemarha kórból, addig mindenki hagyjon, fertőzőőőőőőő...............

No comments:

Post a Comment