Tuesday 11 January 2011

I-I-I-I-I-----------

Na mostanában kicsit gyakrabban vagyok itt jelen, legalábbis az írások gyakoriságából erre lehet következtetni nem igaz??
Pedig nincs is gépem, és ráadásul úgy érzem hogy egy-egy nap között néha nem 24 óra telik el, hanem sokkal több, ha viszont tanulásról van szó és nem olvasásról vagy netezésről, máris hihetetlenül megrövidülnek az órák számai, és ez nyomasztó.
Hát ja a hangulatom nagyon mélyen van, nincs kedvem semmihez, és néha azt sem tudom miért élek, semmi értelmét nem látom, nézem ezt a sok embert itt debrecenben, és azon gondolkodom, vajon hogy tudják végig csinálni egyik napot a másik után, mert nekem néha nem megy, csak lesek ki a fejemből, és hopp eltelt a nap, és én megint nem tanultam.
Nem akarok hazamenni csütörtökön, ugyanakkor vissza jönni sincs kedvem, és ez igaz mindenre, hogy pont annyira nem akarok egy dolgot mint az ellenkezőjét se.
És ez most nem éppen a kellemes hangulatomat segíti, ebben az évben lehet többet sírtam, szenvedtem, mint tavaly félév alatt se, és nem tudom pontosan mi is az oka, bármi amihez hozzá kezdek katasztrófába torkollik, és a régi jó megérzéseim semmire se jók, úgy érzem magam mint akit elhagytak és megtiportak, pedig semmi ilyen nem történt, és mégis, fogalmam sincs mi lesz most, ha nem megyek át a vizsgákon mi lesz velem, és egyébként is miért hittem azt hogy a nagy küzdő szellem, ami segített hogy elviseljem hétvégéről hétvégére mamáékat nem hagy cserben, fogy el, stb...
Most nem tudom miért is kéne küzdenem, hiszen így se úgy se megyek semmire, és talán nem is akarok, megrekedtem a gödör alja felé, és a fel vagy le kissé összezavarodott bennem, és a le vel szimpatizálok.
Nyomorúságosnak hangzik, hát ja az is, beteges és nyomorúságos, és ez vagyok én.
Na jó befogom, emésztem az egész miatt így is magam, nem kell ezt annyira hangoztatni igaz? xDDD.....-I-

No comments:

Post a Comment