Friday 7 January 2011

5/1

Na részben vissza jöttem a szünetecskémről, nem azt mondom hogy meg van a gépem, de már most elég közel vagyok hozzá, hogy meg legyen.
Abban reménykedem, hogy bár holnap szombat lesz mégis csak megkapom holnap, ha nem akkor még mindig reménykedhetek a hétfőben, mert végülis az sincs messze, ami viszont gáz, mert hétfőn halmazok vizsgám lesz, és igaz hogy írásbeli, de még mindig egy csomót kéne rá tanulnom, végülis mire való a hétvége, ha nem arra hogy az ember végkimerülésig tornáztassa az agyát a sok elméleti matek megtanulásán.
Szinte tisztára hihetetlen számomra, hogy még csak most telt el 1 hét ebből az újévből, néha úgyérzem van az már 3-4 hét is. Másrászt, nindjárt itt a március... Újra meg vannak az életemben a kettősséggek.
És igen, agyalni valóm is van rendesen. Először is, mennyire béna hogy néha olyan gyerekesen viselkedem, valahogy meg kéne komolyodnom bizonyos szintig csak persze, nem 100%-osan, csak jobban mint most.
Másodszor az új dolgoknak nem merek esélyt adni, mindig kivárok, tanulményozom, agyalok, és a végén már baszhatom az egészet. Szóval most ez is egy új feladat.
A matek korrepetálós dolog elég jól megy, már mint tetszik, és örülök hogy a szabadidőmben is a matekkal foglalkozhatok még ha kicsit másképp is mint eddig. A legjobb hogy bár nem estis, de végre van egy lány aki érettségi felkészítésre jelentkezett hozzám, és már előre is imádom a faladatot, mert az lesz vele, ráadásul ez olyan 16 hetes feladat lesz :), ami kicsit rontja az összhatást, az az hogy olyan nagyon szép csaj, amire én sose leszek képes, és egy kicsit mindig irígyelni fogom, másrésztről meg okos, a szüleinek van pénze, már most van 2 nyelvvizsgája, és a ház is amiben lakik nagyon nagy és nagyon szép. Na mindegy, a kitűzött célt kell teljesíteni hát ha én is kapok egy kis prémiumot a belefektetett munkámért cserébe...xD.
Az öt vizsgából egyen már túl vagyok, az európai uniós ismereteken, és lehet hogy gáz, de én sose akartam az eu-ról tanulni, így mereven elzárkóztam középsuliban, itt meg most nem jártam órára, csak a legelsőn voltam, ami tartott összvissz 30 percig xD, na mindegy ennek ellenére meglett a kettes :), bár azt hogy mi az a "demokratikus deficit" most se tudom, vagy esszét írni az eu mezőgazdaságipolitikájáról...mert hogy ilyenek voltak benne, úgy hogy tökre meglepődtem hogy meglett és nem húztak meg..
Na jól van, mindig örülök ha kiírhatom magamból azt a zavart ami a fejemben uralkodik, még ha mások számára az egész nem is nagyon érthető, mert inkább homályosan utalok a dolgokra mint hogy konkrátan leírjam, de így jobb :)
Ha valaki ráér szombat esténként néha gondolhatna rám, vagy szurkolhatna értem, hogy eltaláljam mind az öt számot az ötöslottón xD Puszika...

No comments:

Post a Comment