Monday 13 September 2010

Ahan, szóval az első nap

Most kicsit buzgómócsing hangulatom van. Azt hiszem, ha ez a hangulat kitart a héten minden napról írok valamit. Nem csak azért hogy untassalak titeket, hanem a magam gyönyörűségére, még ha másoknak nem is az :D, hogy esetleg később vissza olvassam, milyen benyomásom is volt bizonyos dolgokról....
Szóval reggel sikerült időben felébrednem. Nem késtem le a trolit, sőt már 7.27-kor ott voltam az egyetemen. Hát nem kellett volna, mert rohadt sokat kellett egész nap várakoznom...egyszerűen ólomlábakon járt az idő.
Tehát 8-11 óráig van hétfőnként elvileg Az informatika alapjai nevű tárgyam. Meg mondjam meddig tartott? Hát T-i-z-e-n-h-á-r-o-m percig. Értitek, 8:13-kor már vége is volt, és nekem mikor kezdődött a következő órám??? DÉLBE.
Szóval egyáltalán nem volt vicces. De mondjuk ebből egy órát a HSZK előtt sorban állva töltöttem, hallgatói jogviszonyról szóló igazolásért, meg hogy megkérdezzem mi van a diákommal. Igazolást kaptam, diákot nem, majd szerda felé mondták, szóval újabb sorban állás várható.
Végül akár milyen súlyos fém is az ólom, még ha épp végtagképp funkcionál is, egyszer csak dél lett. Így megkezdődött a mai napi második egyben utolsó tárgyórám is (mivel nem sima óra, mint középsuliban, de utálom előadásnak hívni, hiszen az a színházban van, lehet tórának fogom hívni, vagy valami ilyesmi..) aminek becses neve Algebrai alapismeretek gyakorlati óra. Mit ne mondjak, pozitív csalódásként sikerült megélnem a dolgot, ugyanis kiderült, hogy tényleg alapjaira megy vissza a mateknak, algebrának, ily módon bebizonyítva nekem, hogy még se vagyok annyira hülye, mert amiket csináltunk azokra mind emlékeztem. Szóval az esetleges debil állat szintről feljutottam az üresfejű lúzerig. A hét célja a kicsit hülye de nem vészes szint :D.
Ja és végre teljes az órarendem, volt egy kis pánik mert a sorozatos bénázásomnak köszönhetően végül nem tudtam felvenni az EU ismeretek tárgyat, de a véletlen szerencsémnek köszönhetően, ma mikor megint benéztem a Neptunhoz nézni hátha van szabad hely valamelyik szerdai csoportban, bazi nagy mázlim volt, mert az egyikben volt. Így most már végleg bele kell törődnöm, hogy keddenként igenis este 20 óráig ott kell rostokolnom, amiben már csak az az őrült pech hogy reggel 8-tól kezdve :S:S.
Tehát reggel szembe kell néznem az utóbbi idők egyik leghosszabbnak ígérkező napjával, főleg ha néhány óra megint olyan hosszúra sikerül, mint a mai infó........

No comments:

Post a Comment