Friday 17 July 2009

Édes semmittevés

Július 16. Ezen a csodás, nyári, meleg napon nem igazán történt semmi. Anyánál voltam, ismételten hajnali 5 körül aludtam el, de most csak este 8-kor másztam ki az ágyból. Semmi érdekeset nem találtam amiért érdemes lett volna fel kelni. Tanulnom kellett volna, könyvet is hoztam, de nem volt hozzá erőm. Még kaját is csináltam, először hajnali 2 körül virslis tojás rántottát, teával, utána meg este 10 körül gyümölcs levest. Mindkettő gyorsan elfogyott, alig ettem belőlük, de állíthatom, hogy finom volt. Érdekes hogy ha én főzök vagy csinálok valami kaját az mindig elfogy, aminek persze örülök, mert legalább ezt nyújthatom környezetemnek, je én a hasznos ember. Sose érdekelt hogy hasznos vagyok e vagy sem, nálam a lényeg mindig az hogy nekem jó e az amit csinálok, én elégedett vagyok e. És az vagyok, hihetetlen de több mint másfél hónapja ebben a tök jó lelki békében élek :). Egyszer majd lehet visszazökkenek a stresszes mindennapokba de ez egyenlőre várat magára.

No comments:

Post a Comment