Friday 17 July 2009

Az alvás időpocsékolás... xD

Szóval, tegnap este nem sikerült lefeküdnöm :D. Mivel hát eleve este 8 körül sikerült kikászálódnom az ágyból, így persze adódik hogy mikor fogok lefeküdni, egyenlőre ez továbbra is megválaszolatlan kérdés.... Ugyanis elbíbelődtem a gépemmel hajnali 4-ig, utána meg már minek aludjak, amikor internethiányom van és orvosolható ha nem alszom el, így hát csendben ülve hallgatva tesóm szuszugását vártam egy fotelben, hogy az órám 5 órát jelezzen. Miután ezt sikeresen kivártam felkerekedtem és hazajöttem. Nem tudom miért te már egy ideje őrült vágy hajt hogy fénykepezgessek egy kicsit, és hát mivel épp alkalmas volt az idő, így sétálgattam egy kicsit a falu szélén és a napfelkeltéről csináltam pár képet, meg egy hatalmas napraforgótábáláról, melynek a fele a miénk, meg egy kis tóról, birkákról, füvekről, fákról, szóval csak úgy nyomogattam azt a szerencsétlen gombot a fényképezőn... :). Felteszek pár képet, csak úgy a magam szórakoztatására, meg úgy emlékként, valahogy most ilyen hangulatom van, úgy érzem fontos hogy minden nap írjak valamit, meséljek kicsit itt, hogy mivan velem, vagy mi történt körülöttem... Majd kiderül hogy sikerül... Ja és örömhírként közlöm, hogy tegnap végre megérkezett a nyereményem... Persze tesómat megkértem hogy nézze meg nem jött e nekem valami levél, de azt mondta nem. Erre hazaérek majdnem sötétben és ott van a boríték az ágyamon, mindegy nagyon örülök neki, ez a saját szülinapi ajándékom magamnak, meg persze gondolom fortuna keze is benne van :D Örök hála :). És amint nézegettem, az interneten vásárolt könyvekre is felhasználható, így ugyebár kényelmesebb mert csak kijelölöm a könyvet, kiszállítják, én meg csak ülök és várok. Szerintem sokkal jobb mint elmenni egy boltba és ott órákig válogatni, meg ácsorogni, meg minden, így kényelmesebb, szerintem meg is halnék ha nem lenne internet... xD

No comments:

Post a Comment