Saturday 2 May 2015

Derek Shepherd - Grey's Anatomy




El nem tudom képzelni hogyan sikerült pont ezt a szar napot kifognom arra, hogy behozzam a lemaradásomat a Grey's Anatomy terén.

Azért voltam lemaradva, mert nem nagyon tetszettek az utóbbi részek és bár letöltögettem őket megnézni már nem volt erőm. Derek és Christina a két kedvenc szereplőm, az évad elején eléggé szkeptikus is voltam, hogyan leszek képes tovább folytatni a sorozatot, de tartotta bennem a lelket a tény, hogy ott van nekem még Derek, de most....

Nem tudom, hogy fogják e folytatni vagy sem, annyira nem olvastam utána, de én megnézem még a maradék két részt az évadból és végeztem, nekem már nem maradt szereplő aki miatt érdemesnek találnám erre fordítani az időmet. Nehéz megélni de vége van.

Derek, hmm, nos ő Derek, szeretem a hangját, meg az egész történetet ahogyan alakul (kivéve ezt a 11. évadot, számomra ez annyira szar, hogy nem is veszek tudomást a létezéséről), és ennél méltóbb befejezést vártam volna, hiba volt eddig húzni.

Szóval ennyi ő is kilépett hát az életemből, de jó, mert legalább tiszta lezárás, ha halott akkor halott, már nem fogják tudni visszahozni. De azért savallom, hogy megölték. Parasztok.


Hajnal



No comments:

Post a Comment