Friday 16 May 2014

Valaki

Ismét szerencsét próbálok, rábízom magam egy idegenre, mert épp így hozta a véletlen, és mert jót tenne egy kis friss levegő, némi szórakozással. Meglátjuk mennyire vagyok képes ehhez egy alkalmas partnert is találni, nem mintha nem lenne bennem némi kétség, de utána csak bánnám, hogy nem mertem megpróbálni. Ahogy a húgom mintha mit veszíthetek? Kölcsönkértem kicsit a fiatalos, gondtalan hozzáállását, nem mintha lenne neki olyanja. xD
Kiszellőztetni a fejem, nos az most nagyon rám férne, vihetne az a szellő magával néhány rossz emléket is, vagy legalább segítse elhalványítani más újabb emlékekkel.
Azt tervezem, hogy ha átmegy az első két akadályon, megpróbálkozhat a harmadikkal is, ez a szinten valóban aligha ronthat már a dolgokon, sőt igazán törvényszerű lenne, ha végre javítani tudna rajtuk.
Csak nem igazán vagyok képes elhinni, hogy ilyesmit teszek, már megint, és még egy másik saját nehézségen is át kell jutnom, amihez ma túl gyáva voltam.

Más. Terjengős művészlelkes stílus, nekem továbbra is tetszik, csak sajnos nem harmonizál a fizikai valójával, vagy legalábbis nem az én szememben. Na jó, ha alaposan átgondolom van egy kis lerágott csont utóíze, talán az ismétlődő, állandó, várható, kiszámítható oldala miatt. Mintha állandóan ugyanazt az ízű fagyit vennéd, egy idő után megcsömörlesz és unalmassá is válsz, hiszen a változatosság gyönyörködtet.
Már csak a kimozdulással kapcsolatos félelmeimmel kell leszámolnom, az elmúlt 2 hétben 1x voltam úgy 50 percet sétálni, semmi más lakáson kívüli tevékenység, ez kicsit már beteges.