Thursday 15 May 2014

Mi is az igen ellentéte? Azt hiszem kiment a fejemből....Ejnye-bejnye

"A levél lényege, hogy kifejti, végre belátja, hogy a velem kapcsolatos dolgai, érzései a továbbiakban mennek a kukába, mert egy alaptalan valótlan pontocska vagyok, aki veszélyezteti a jelenét és jövőjét, és még csak meg sem éri miattam ezt tennie."

Biztosan említettem már, hogy mennyire szeretek másokkal levelezni, mert az írásban történő kommunikációt meg lehet őrizni, évekkel később újra olvasni, mintha valóságos emlékeid lennének, amikkel valóban lehet is mit kezdeni. Talán tanulnom kellett volna a Lóránttal történtekből, és nem megismételni, hogy intellektuálisan ennyire felkeltse valaki a kíváncsiságom, mert várhatóan rossz vége lesz.
Nevetséges de egyszerre vagyok ijesztően immúnis és fizikálisan leharcolt. Mint egy frontális karambol ahol te tervezted, hogy eljátszod a vétkes részeg sofőr szerepét, de megelőztek és pont a másik okozta az ütközést. Azt terveztem, hogy hajvágás közben hozom fel a dolgot, miután már két napja azon agyaltam mi a megfelelő alkalom, amikor kellő ideig birtoklom a figyelme egy részét, de még az elutazása előtt van. De szörnyen sikertelen vagyok, mint amikor leírtam a naplóban, hogy vége, tanuljak meg nemet mondani, és erre félbeszakított írás közben, hogy aznap este masszírozzam már meg a lábát, holnap vagy holnap után pedig vágjam már le a haját. Nem telt el egy perc, hogy leírtam nemet kell mondanom, de valahogy a beszélőkém beleegyezett a kérésekbe, nem pedig elutasította azokat.
Hát így lettem gazdagabb két olyan e-maillel amiket tervezem, hogy kinyomtatok, hogy soha ne felejtsem el minek tart, és mennyire tart, és mennyire igazam van, hogy értéktelen szemétnek tartom magam, köszönöm a megerősítést, látod, végre neked is világossá vált. xD

Elgondolkodtam, hogy mi volt a legtöbb idő amit egy helyen töltöttem, és a 14 hónapos Anitás - Lacis időszakot találtam, az pedig már önmagában is rekord, hogy ennyi idő alatt egyszer sem voltam otthon, szóval jelenleg tartok 10 hónapnál = 306 napnál. Persze szóltam, hogy lehet sikerült ellehetetlenítenem a maradásom, én ilyesmikre is képes vagyok :D.

Tartok kicsit a mai napi beszélgetéstől, valahogy magamévá kéne tennem a gondolatot, hogy van egy papír alapú vőlegényszerűségem akivel épp katasztrofális állapotban van a személyes kapcsolatom. De hát majd használom a képzelőerőm, önámításban otthon vagyok, szerintem annyira csak nem okozhat nehézséget a papíralapút az elképzelttel helyettesíteni, főleg mivel az elmúlt hetekben ez okozta a legtöbb problémámat, hogy az igazit olyan tulajdonságokkal és gondolatokkal ruháztam fel, amikkel nem rendelkezik, és velem kapcsolatban nem is lenne rá képes. Most mit mondjak, aki hülye haljon meg!

Megbaszni, szép kis szó, de használjuk akkor velem kapcsolatban, most tényleg egy spanyol pasit próbálok rávenni, hogy megbasszon, miért ne? Meghívott biciklizni, tud táncolni, és legalább nincs gyűrű az ujján.

A tervem a következő két hétre, hogy rajzolgatok, festegetek, megpróbálok találkozni más emberekkel, és próbálok gondolkodni azon, mit kezdjek magammal. A végén lehet csak aludni fogok. Neem, a festésbe már belekezdtem, és úgy néz ki péntekre sikerült némi programot szerveznem, már csak pénzt kellene rá kérnem.
Mindegy, most megyek és alszok, a hangulatom hála H.-nak mérföldekkel jobb, mint pár órája volt. Leginkább az e-mailes incidens hozta rám a frászt. Írtam Gábornak, és megijedtem mert egy pillanatra úgy tűnt vagy nem Gábornak küldtem el, vagy nem csak neki, amit írtam, és ha az a levél egy nem megfelelő személy kezébe kerülne, nos irtó nagy bajban lennék. De visszanéztem, és nem láttam, hogy másnak is elküldtem volna, szóval csak magamra ijesztettem. A második adag ijedtséget a horoszkópom okozta, amiben pont arról írtak, hogy ma véletlenül küldhetek másnak e-mailt, vagy én is kaphatok olyat, amit eredetileg nem nekem szántak. Gondoltam anyád, ez nem vicces, ne most szórakozz velem.

Áhhhh, el sem hiszem, hogy ezt tettem, légyszi légyszi valósuljon meg, és sikerüljön jól....légyszi :).Ahogy nem rég valaki említette, szükségem van egy kis vidámságra és friss levegőre, és láthatóan nem tudok nemet mondani :D xD.

No comments:

Post a Comment