Thursday 28 October 2010

nem az igazi

Na jó, megint tévedtem. Az a szomszéd lakás nem is olyan eszményi, csak az a vörös színű szoba. Most komolyan a konyha egyszerűen undorító állapotban van, a nénike mondja ne aggódjak jövő hónapban megcsináltatja, teljesen véletlenül pont akkor jön meg valami biztosítási pénz is amikor mondom neki hogy köszi, de ez a lakás 30-ért havonta, családi hadiállapottal, szar konyhával, plusz a lakás teli ilyen családi vackokkal, mint képek, emléktárgyak stb, NEM kell. Ja meg Anita is állítólag visszaköltözik a lakásba, úgy hogy Gabit a lakótársamat kidobja, én viszont maradjak, mert kell a pénzem, meg vigyázhatnék Dávidra. Mondom anyád, nem vagyok a cseléded, kösz de én is lépek, méghozzá minél hamarabb.
Na ez végre teljesül, mármint a minél hamarabb való lelépés. Elvileg jövőhét kedden.
Nem tudtam hogy ez a lakás keresés ilyen szar meló. 5 lakást néztem meg, hétfőtől szerdáig, miközben még zh-t írtam, órákra jártam, ide telefonáltam, oda telefonáltam, szóval apa kinyír majd a teló számlámért. De már végre meg van a következő hely ahol lakni fogok.
Nem tudom Rini szoktad e néha olvasni amit ide írogatok, de képzeld elég közel költözöm hozzád. Ha érdekelnek a részletek, majd jelezz valahogy. :D
Kedves Dia, neked is üzenek, hogy ez a találkozósdi már csak a költözéses mizériám miatt sem tud megvalósulni, nagyon sajnálom, de előreláthatólag jövőhét szerdáig még nem megyek haza, így mezőtúrra, illetve kuncsorbára sem.
Ja említettem már, hogy az új helyen, ami nem mellesleg kb 10 perc sétára van az egyetemtől (tehát nincs több trolizás reggel), szintén vörös színű szobával rendelkezik? Nagyon tetszik, már csak azért is, mert végre mehetek el innen.
Egyébként meg van az első jegyem ebben a félévben, a kombinatorika zh-t kaptam ki, amit kedden délután írtam, és 3-as lett, szóval ebből a tárgyból már gyakorlatom szinte biztosan nem bukok meg. Nem ilyen rózsás a helyzet a halmazok és függvényekkel kapcsolatban, mert ott is írtam ugye zh-t kedden délelőtt, de szerintem az csoda lesz ha meg van kettes, tehát majd mehetek félév végén pót zh-ra :S
Most örülök, hogy lesz az egyetemen ez a szakmai hét, és nem lesznek jövőhéten órák, nekem szerencsére már a héten se, így jöhet a pihi, meg persze a pakolászás, illetve a fejtörés, hogyan fogom a város másik felébe juttatni a nemrég vásárolt íróasztalomat?

No comments:

Post a Comment