Saturday 23 October 2010

ÚÚÚ, ez gáz

Nos, nem tudom kinek mennyire rémlik, mennyire örültem az albérletemnek, hát most hirtelen ugyan ez a pozitív örömöm átfordult negatívba. Anita a lakás tulajdonosa nehéz anyagi körülményei miatt, a bank javára elveszíti a lakást. Azaz költözöm.
Mondhatni ennyit arról, miről ábrándozzon az ember. Gabival a lakótársammal hétfő-kedd környékén beszélgettünk, hogy lehet másikat kéne keresni, mert Anita egyre nyűgösebb, zavar minket a feltöltős villanyóra, és egyébként is talán egy tv mégis csak jó volna. Ezt a nézetet kicsit osztom, a Forma-1 miatt, de én meg lennék továbbra is nélküle. Az internetet meg megoldottam, most már van mobilinternetem, és nem csórom a közelben lévő jelszónélküli vezeték nélküli neteket.
Csütörtökön hívott Anita hogy a hitele túlságosan túlnőtte oda a lakás. Bár szerinte a moratórium miatt, ez az egész elhúzódik tavaszig, tehát januárig simán maradhatunk. Azaz, hogy maradhatnánk, de én utálom ezt a bizonytalankodást, meg most minek fizessek bele olyan albérletbe ami csak pár hónapig tart, ha tart, akkor már inkább egy olyanba ami hosszabb távú, esetemben legalább a második félév végéig kihúzza, remélem addig én is :).
Most hirdetéseket böngészek, bár már van 3 kiszemelt. Ezeket hétfőn lehet megnézni kb november 1-től pedig költözhető, most már csak a lakás kinézete a kérdéses, remélem a háromból 1 jó lesz, mert igazán mehetnékem van. Eddig is az volt, de ilyen hírek mellett, kicsit erősebb lett az érzés.
Az egészben az a legabszurdabb, ami az egész bejegyzés elindítója volt, igazából még nem akartam konkrétan bejegyzést írni, szóval az az, hogy most olvastam egy 4 órával ezelőtt feladott hirdetést. 2 szoba+nappali, nemrég felújított, 25 plusz rezsi, és vajon hol? Víztorony utca 17. 4. emelet, pont ott ahol most is lakom, csak egy másik lakás. Egyszerűen úgy érzem meg kell szereznem. Kár hogy 2 havi kaució kell hozzá, amire most igazán nincs pénzem :(. Még így is határeset volt, de most plusz kiadásnak ennyi, akkor ezentúl asszem éhezek :D, legalább leadom azt a pár kilót ami most rajtam van. Csak lehet hogy felelőtlenség? Lehet hogy a másik lakás nem messze innen, havi fix 50ért okosabb lenne? Annyira nem tudom. Ott nem tudom kérnek e kauciót, lehet hogy nem, de akkor is miért pont most tettek fel ide hirdetést, mi van ha meg se találtam volna, vagy nem most adták volna fel, hanem 1 hét múlva. Szóval az egész kiakasztó, annyira sok az egybe esés. Egyszerűen hihetetlen.
Ugye ez most nagyon úgy hangzik, hogy már döntöttem is? Pedig ez nem volt szándékos, most komolyan már megint ilyen hirtelenfelindulásos, váratlan dolgot fogok cselekedni? Jó, bevallom igen. Reggel amikor már illik telefonálni rögtön csörgök is, és egyszerűen megmondom az illetőnek hogy kell a lakás xD. Most utálnom kéne magam. Szörnyű vagyok. Szörnyeteg.
És hogy mit írt erre a hétvégi horoszkópom, hogy ez az élet nevű csoda, engedjem hogy az érzés minden porcikámat átjárja.

No comments:

Post a Comment