Sunday 14 February 2010

Valentin nap

A mai napi horoszkópom amit sms-ben kapok minden reggel: "Kissé magányosnak érezheted magad, a lelked érzékenyebb a kelleténél, és úgy érzed nincs senki, akivel megoszthatnád a problémáidat." - tisztára betesz egy ilyen jóslás az egész napnak. Főleg ha az a nap ugyebár a valentin nap, nem tudom más hogy van ezzel de ilyenkor a szinglik igenis rohadtul magányosnak érzik magukat, mert őket nem fogja senki kényeztetni, meglepni stb. ezen a napon.
Na jó nem kesergek tovább emiatt, hiszen nyavajoghatok ezért is mert vasárnap van és menni kell vissza a koliba, hogy kezdetét vegye egy újabb hét. Ami persze jó hír hogy már csak 9 iskolai hét van és vége. Valami féle ígéretet tettem hogy csak kerek alkalmakkor emlegetem hány hetet kell még kibírni, na most a magyarázat hogy a kilencest miért említettem. A 9 = a legnagyobb egyjegyű szám, nem mellesleg páratlan, valamint négyzet szám. xD
Valami feladat kéne nekem amit tetszene és szívesen csinálnám, mert túl sok szabadidőm van. Persze tölthetném tanulással de az nem én lennék. Unatkozom, és nem tudom hogy tegyek ellene.
Ráadásul holnap még tablókép fotózás is lesz este a suliban és én nem akarok elmenni, de muszájszerű így nem fogom megúszni, ami újabb hatalmas csapás lesz az önérzetemnek... (sírok, na jó nem, de ez akkor is szörnyű).
Elveszett bárányka érzésem van, na jó ez hülyén hangzik, de ha egyszer abba a bizonyos álmodozó típusba tartozok és mindig rájönni hogy ezt csak elképzeltem fájdalmas. Tudom, tudom most jön hogy akkorminek álmodozom, de ez már csak ilyen ördögi kör álmodozok-csalódok-álmodozok-pofáraesek-álmodozok...
És a tetejébe még naív is vagyok, a jóisten vagy az anyatermészet igazán jólelbánt velem, mert természetesen nem bennem van a hiba, én ezen nem tudok változtatni :), már csak abban reménykedek hogy egyszer kinövöm, de így közel a 18-hoz már ebben is kezdek kéletkedni.

No comments:

Post a Comment