Friday 12 February 2010

Kreativ Blogger

Na még egy dolog amit be kell pótolnom. Szóval én is megkaptam a kreatív blogger díjat, de szerintem nem teszem ki mert nem tudnék minden játékszabálynak megfelelni. De köszönöm Rinitinek hogy gondolt rám.
És íme az a rész ami tetszik a játékszabályokból:
7 dolog rólam:
1. Rettegek a ruhaboltoktól, kórházaktól, éttermektől, színházaktól és még egy csomó helytől ahol számomra túl sok ember van. Szerintem az emberek száma ami még nem túl sok az a kettő.
2. Minden vágyam  hogy egyszer Spanyolországban éljek, de félek hogy nem fogok olyan sok szülinapomat megünnepelni hogy ez az álmom valóra váljon.
3. Utálom a meglepetéseket, ha lefényképeznek és az ünnepeket (karácsony, szülinapok, húsvét..stb.).
4. Sokak szerint pesszimista vagyok, ezúton tájékoztatom őket hogy ez nem igaz, mert én óvatos optimista vagyok, csak néha jól titkolom. Én mindig a boldog pozitív végkifejlettnek drukkolok.
5. Idén érettségizem és ugyebár nekem is lekellett adnom a jelentkezési lapomat a továbbtanulásom céljából, na mármost első helyen Debrecen - Matemetika szak, második helyen Szeged - Matematika szak, harmadik helyen Dunaújváros - Gazdálkodási és menedzsment szakot jelöltem meg. Csak hogy érezzétek ennek a nyilatkozatnak a jelentőségét ezt eddig kevesebb mint 10 ember tudta.
6. Ha egyszer eljön az ideje és ha nem vagyok meddő, akkor majd egy gyereket szeretnék, méghozzá egy fiút. Nagy valószínűséggel a Dani nevet kapná.
7. Kedvenc évszakom a tél, kedvenc kajáim amiben van krumpli - jó sok krumpli, utálom a kutyákat, nem sűrűn hallgatok zenét, szeretek filmeket tölteni, és könyvolvasási mániám van.

No comments:

Post a Comment