Friday 26 November 2010

Fagyott eső

Egyszerűen nem hiszem el. Az egész ország hóesés lázban ég, és na hol nem esik hó, na hol? hát ott ahol én vagyok, de biztos vagyok benne, hogy ha most pécsen járnék egyetemre, akkor ott nem esne, már csak azért is mert én ott lennék. Mondjuk nem tudom hogy esik e most ott hó, de jó eséllyel igen. Itt meg mi van eső..!! Hihetetlen mennyire bunkóság ez az időjárástól, már csak azért is mert figyeltem az előrejelzést és először csütörtökre, majd péntekre, végül szombatra mondta a havazást itt Debrecenbe. De valami ezek szerint nagyon mellé ment, vagy dugó volt felhőéknél, hogy nem értek ide időben, most meg nincs elég  hideg a havazáshoz. Én azt mondom ez szemétség, mi is ugyanannyira megérdemeltük volna a havazáshoz szükséges hideget mint az ország nyugati része. Na de azt mondom, hogy hajlandó vagyok túltenni magam a dolgon, ha fehér karácsony lesz, és nem csak itt Debrecenbe, hanem Tiszakürtön is, mert ugye muszáj vagyok az ünnep miatt hazamenni, és akkor már nem akarom ezt a pont ott nincs hó, ahol én vagyok dolgot eljátszani.
A lelkesedésem kicsit megcsappant, de most sütit fogok sütni a figyelmem elterelése érdekében, pici karácsonyi hangulatom van.
A zenés ismerősöm már nem ismerősöm, csak pillanatnyi fellángolás volt, kár érte.

No comments:

Post a Comment