Wednesday 24 November 2010

+++

Elég vegyes hét kezdeten vagyok túl, mind érzelmileg, mind hangulatilag, mind történésekben, mármint hogy mi minden történt eddig.
Az összességet nézve, mondhatni szummázva az eddigieket, a végeredmény határozottan pozitív. Ami kissé meglepő, de inkább ne firtassuk, még a végén valami elromlik a gépezetben, és már nem is lesz annyira pozitív.
Megint vettem egy virágot, most egy sötét lilás cikláment, ami nagyon szép, csak nagyon félek nem nagyon fogja bírni mellettem a fényviszonyokat.
További nem teljesen rám jellemző dolog várható, pont úgy mint ez a rózsaszín kinézet, mert kivételesebben többször hallgattam zenéz az utóbbi 1 hétben, mint az utóbbi 3 hónapban :).
És úgy gondolom ez is hatással van a hangulatomra, és így arra is hogy feltudok kelni vagy sem. Mert a pihe puha takaróm alól való végleges kimászás minden reggel probléma, méghozzá hatalmas. Talán épp ilyen szempontból hiányzik kicsit a koli, mert ott aztán biztos hogy felkeltettek.
Most hogy megint itt ülök az egyetem főépületében, olyan szürreálisnak tűnik hogy a részese vagyok. Maxhangerőn fülhallgatóval a fülemben, egészen hangulatos. :)
Szombatra foglaltam jegyet a Harry Potter következő részére a moziban, este 21.45-kor kezdődőre, mert utána vagy hazasétálhatok, vagy ha nem vagyok elég bátor akkor haza taxizhatok.
Azon gondolkodtam hogy mi lesz a még ebben az évben bemutatott film, ami elég jó ahhoz hogy moziban nézzem meg. Meg kéne néznem de kissé lusta vagyok hozzá :D.

No comments:

Post a Comment