Wednesday 21 May 2014

Rendrakásosdi

Nem mintha annyira halaszthatatlan lett volna, de gondoltam ha ilyen rendrakós takarítós időszak van, rengeteg nyugis szabadidővel, talán egy helyre kellene a bejegyzéseimet csoportosítani, mert már kicsit nyakatekert a sok különböző "helyszín". Ez egy jó módszer, hogyan tudok magamon is nevetni xD.

És mit találtam 2013.július 13-ról:
"Mint a cím is mutatja, ez az első napom ebben az országban, mégis egyszerre érzem magam ugyanúgy, és teljesen másnak. Ugyanúgy, mert azon kívül, hogy nem a magyar, hanem az angol a használandó nyelv, akár épp otthon is lehetek, csak nagyon élénk álmom van. Miért ne?
Miben másképp? Szegény kis csökevényes agyam nem képes feldolgozni a tényt, hogy másik országban lennék. Életemben először voltam az otthoni reptéren, jól fel is avattam az élményt, mert repülőre is szálltam, tök félelmetes volt, és bezsebeltem a tényt, hogy akkor már Írországét is látom. Az időzónák trükkjének köszönhetően ráadásul ugyanazon a napon.
A harmadik kis tényező, nos az elég pesszimista. De a nagybátyámmal való beszélgetés ráébresztett, hogy azért valamennyire én magam is kétségbe vontam a saját ép elmémet. Beleképzeltem magam a helyébe, hogy ha én hallanám kívülállóként a saját magyarázatom, mennyire döbbennék meg, és igyekeznék felvilágosítani a másikat, hogy egy vesztes lapra tol all-int.
Tehát túl voltam a landoláson, aminél tovább nem is nagyon gondolkoztam, és nem tudtam mi is vár rám. Eleinte azt gondoltam, hogy ha, simán megoldom, ha valami nem lenne rendben, még mindig kitalálhatok mást. De néztem a gépből azt a rengeteg fényt, hogy milyen óriási a város, és én nem beszélem a nyelvet, és rájöttem, minden azon a másik emberen múlik, aki rám vár a reptéren, és perceken belül szembesülök vele, mennyire vagyok egy idióta.
És hülyeség, de még mindig sokk hatás alatt vagyok, hogy minden rendben, semmi emberkereskedelem, szervkereskedelem, vagy prosti árusítás. Nem mintha komolyan hittem volna benne, csak furának találom, hogy minden úgy van, ahogy azt előre megbeszéltük. Otthon ez alig ha fordul elő velem."

Vagy épp ezt 2013.július 15-ről (szép kezdete a 21. szülinapomnak hajnali 2 körülről):
"Arra már rájöttem, hogy más helyzetben én és ő, nem nagyon próbáltunk volna beszélgetésbe bonyolódni. Nem tudom szegény mit gondol rólam, de biztos jobbat várt. Legalább is mást. De ez teljesen kölcsönös, hosszabbacska haj, arcszőrzet, piercing, tetoválás, "kalap", rengeteg karkötő, lehet nyaklánc is, annyira nem figyeltem meg. Még mindig ott tartok, hogy próbálom kitörölni a fejemben lévő képet, és helyére illeszteni a valóságot (pozitív értelemben), amihez még nem fejtettem meg, hogyan is kapcsolódik egy ilyen karakteres férfias férfi hang. Egy hang ami még biztosan bajba fog sodorni, arról nem is szólva, hogy hivatalos engedélyem van masszírozás címén letapizni. Addigra ki kell találnom hogyan tudnám jegelni a vele kapcsolatos gondolataimat. Nem véletlenül nem akartam többet egy párral lakni, totális önkényes kínzás, mit mondhatnék, a távolság azért nem mindennapi mentség :D."