Tuesday 27 May 2014

Elengedés 2.

68 év, több, mint 40 évnyi házasság, és most már több, mint 10 évnyi magány. Egy nehéz élet röviden.

3 kis apróság, egy nagyobbacska kő, egy picurka lapos, és egy darabka halványzöld üveg. Szuvenír.

Helyreállítás, bútortologatás, rajzok leszedése a falról, rendszerezés, csomagolás. A búcsú ideje.


Hmm, egy ital meghívás estére? Miért is ne? Elfogadva.
Jelenleg amúgy is csak tejes teát iszom :).
Érdekes, de ezt nem gondoltam volna, mármint sose halottam, vajon miért nem (?!), szóval meglepődtem, de ez csak alátámasztja az összetartozási faktor fontosságát, hasonló a hasonlóval, szóval viszlát különböző.
Jelenleg bizonytalan vagyok, de ott van az is, hogy azért egy próbát megér, és kedves, és csak egy idegen :).
Most végeztem a Szex és New York 4. évadjával, még maradt kettő a hétre. Rosszabbra számítottam, kicsit zavar, hogy egy-egy rész milyen kis rövid, de azért az a rövid rész is vicces vagy időnként tanulságos.

Ma 2 órát beszéltem apával Skypon, kellemes, megnyugtató és normális időtöltésnek bizonyult, csak ez a pár kép volt fájdalmas, mint egy éhezőnek valamiféle déli báb:


















Végül pedig ez a baj a törött játékokkal, nagyobb a sérülésveszély, illetve a tartozásokkal, figyelembe kell venni, hogy vannak olyan eshetőségek, amikor vissza is fizetik.


No comments:

Post a Comment