Friday 30 May 2014

3 2 1




"Ha a Hold a Bak jegyében állt születésedkor, akkor távolságtartóan és bizalmatlanul reagálsz mindenre. Ösztönösen félénk és érzékeny vagy, de ezt rejtegeted. Szenvedsz, mert nem tudod kimutatni az érzéseidet. Sajnos úgy érzed, hogy ha kitárulkozol, akkor becsapnak, pedig ennek nincs valós alapja. Nem tapasztaltál semmi rosszat, mégis félsz a sérüléstől. Rendkívül fegyelmezett vagy, uralkodsz az érzéseiden, a reakcióidon. Te tipikus pókerarc vagy. Ha összejönnek a dolgok, munkába menekülsz. Ott elemedben vagy, kézben tarthatod az eseményeket, nem úgy, mint a kiszámíthatatlan érzelmek terepén. Feladatod, hogy bátrabban megnyílj. Ehhez szükséged van valakire, akiben maximálisan megbízhatsz."

Nos, ez igazából eléggé megnyugtató, tessék simán szavakba lehet foglalni a működési elvem :D. Kár, hogy ez a pókerarc pont a kártyajátékokban nem működik, másrészt viszont kellemes, általában van időm a helyzethez igazítani a megfelelő hangulatot és viselkedést, belül pedig akár össze is omolhatok, vagy éppen feltámadhatok.
De igaz, talán egyszer majd valaki eléri, hogy képes legyek benne maximálisan megbízni, vagy az idő előrehaladtával erre a reális esély exponenciálisan csökkenni fog, és bizalmatlan vén banya leszek virágokkal :D.


"Azokban a pillanatokban, amikor nem lehet legyőzni a külvilágot, egyszerűen csak el kell azt tüntetni."

Kedves Hannibal, ez egy hasznos tanács.
Úgy érzem nincs több szabadon feláldozható másodpercem, gondolatfoszlányom vagy erőtartalékom a férfiakkal kapcsolatban. Ezt a tegnapi 25 perces várakozási idő alatt fedeztem fel, a türelem nem az erősségem. Majd ha újra rendelkezni fogok ilyesmivel, akkor foglalkozom a soron következő jelenleg várólistára tett ilyen témájú, tárgykörű problémával. De még csak most fedeztem fel újra milyen érzés a lebegés, nem kell újabb és újabb vasmacska a bokámra, ami visszarángatna a valóság talajára. Boldognak, vidámnak, mosolygósnak lenni önmagam miatt, bocs, de túl felemelő, ez a skatulya bizony egy időre megtelt, és korlátozott ideig határozottan egyszemélyes, az egom ápolgatása minden szabad helyet elfoglal.

Említettem, hogy hiányzik a gyümölcs nassolás, így segítettem rajta, többek között kipróbáltam életemben először a friss papayát, el is felejtkezve a tényről, hogy így lesznek papaya magjaim, mivel az ízélmény egy időre elég sokkoló volt. Csak arra tudtam gondolni, hogy miért is feltételeztem erről az izéről, hogy finom lesz?!! Szóval igen, de legalább sok magja van.  A mellé járó szőlőről nem is beszélve.

Apának ma idegenvezetést tartottam skypon, vicces volt, és szórakoztató. Egyszerűbb olyasvalakivel beszélgetni, akinél nem kell a rejtett csapdákra, útvesztőkre, érzékeny pontokra figyelni, érti a gondolatmenetem, vannak közös témák, hagy beszélni, és még virágokat is mutogathatok. Húgommal kapcsolatban is így érzek, bár talán ő nem értékelné annyira a virágmutogatást xD.





No comments:

Post a Comment