Thursday 31 October 2013

Nyugalom és Halloween

Nos, 5 végül piszkozattá minősített bejegyzés után, azt hiszem, most sikerül összehozni egy olyat, ami túléli a bátorságom adta 5 pernyi publicitást.
Az elmúlt három napban nem volt semmi igazi tervem, csak egyedül akartam lenni, mert társaságban könnyen robbanás veszély fenyegethetett volna, az érzelmi oldalam kicsit túl kompenzált volt.
Az eredmény pedig az, hogy megint sikerül az érzelmi távolságtartás képességét magamra öltenem. Valahogy időnként kicsúszik a kezem közül, de most meg van, és jobb pórázt tettem rá, mint előzőleg. Most, hogy visszatuszkoltam mindent oda ahova való, és ez még csak különösebb erőfeszítésembe került, simán csak elégedetté tesz, hasonlít a boldogsághoz.
El se hiszem, de vége az októbernek, alig 2 hónap van már csak az évből, olyan gyorsan elszaladt, és annyira furcsán alakult, ahogy tavaly nyáron még csak gondolni se mertem volna. Azt reméltem végre befejezem a sulit, és megülök a hátsómon 3 évig. Hülye voltam nem igaz? Mindig az vagyok, tudom.
Tegnap apa által küldött paprikát használva készítettem cukkini pörköltet, ma pedig rendet raktam a szobámba, ki kerültek a kerekek, a bicikli pedig be, csak most végül az ágy alá. Nem mondom jót tornáztam vele, amíg oda került. A kormányt végül nem tudtam elfordítani, Valaki túlságosan is meghúzta, tornáztam vele vagy 5 percet, aztán feladtam, és csak a kereket szedtem ki. A következő megoldandó feladatok egyike a mosógép, aztán talán mosogatás, végül pedig palacsinta sütés :D. Át kell vinnem a szomszédba a Dexter részeket, és talán 17 óra felé lelépni sétálni, mert gyanús nekem, miért lényeges, hogy akarok e 18 óra után menni valahova. Remélem semmi nem lesz, de azért nem árt magam bebiztosítani.
Nekem ez az "ünnep" nem jelent semmit, de hát a környezetem nagyban befolyásolja a napi eseményeket, így biztosra nem mernék semmit se kijelenteni.
Van egy új ismerősöm facen, el se hiszem, bár szerintem pár hét és lekopik, talán ez már pár nap múlva is meg fog történni.
Szörnyű, de a gépem és blogom után, szerintem harmadiknak feliratkozott a hajszárítóm, legközelebb már tudom, hogy mást hagyok otthon ha választanom kell, ő kell nekem.
Most igyekszem a zenéimet is rangsorolni, elég sokat sikerült összeszedni az utóbbi napokban, csak még nem volt alkalmam meghallgatni mindet, nem mintha ez most sikerülne, de egy részén igyekszem magam átrágni.
Szereznem kéne pár gyertyát, segítene relaxálni, fontos, hogy a minden napi kihívások előtt legyen alkalmam regenerálódni.