Saturday 9 November 2013

Bakancslista

Erről a kifejezésről a film előtt nem is hallottam, a filmről pedig Lilla miatt tudok, mert szerette volna megnézni, én meg letöltöttem neki. Azóta láttam már párszor, nem rég a Castle-ben is felmerült  :), és most talán én is foglalkozhatnék vele egy kicsit.
Az enyémen szerepelt, hogy jussak el Spanyolországba, lássak élőben NFL meccset, tanuljak meg finnül, legyen saját lakásom, egy általam írt könyv, és egy örökbefogadott gyerek.
Ahogy már lenni szokott, nem teljesülhet minden, és mindig vannak kötelező kompromisszumok. Ha azt nézem Írország van olyan messze, mint Spanyolország, tehát kipipálva.
Nem hiszem, hogy ennél közelebb kerülhetek élő NFL meccshez, mint a Londonban megtartott kihelyezett játékok, és jelenleg Amerikához is most vagyok a legközelebb. Kipipálva.
A tanuljak meg finnül rész mindig is elég bizonytalan lábakon állt, még angolul sem vagyok képes megtanulni, nem hogy egy másik nyelven, nyelvi analfabéta vagyok. Ezt lehet egyébként se sikerült volna sose kipipálni.
A saját lakás a lista legfájóbb pontja, mivel ezt akartam a legjobban, erre volt a legfájóbban szükségem, és mindig tudtam, ha nem lesz meg hamarosan (amire viszont sose volt esély), akkor előbb utóbb feladom, és biztos alap nélküli kártyavárként fogok összedőlni. Nem tudok olyan pillanatot az életemben, amikor ennek a vágyálomnak a megvalósításához valaha is közel kerültem volna. Azt hiszem már nem is fogok. Egy kipipálatlan pont.
Általam írt könyv, említhetném ezt itt, de nem. Ez a listám gyenge pontja, egy kívánság amihez alapvető értékek hiányoznak belőlem, amiket nem lehet pótolni, tanulni, egyszer csak felfedezni. Valaki vagy így születik vagy nem, és én sajnos a nem csapatába tartozom. De alkalmanként jó volt erről megfeledkezni, és úgy csinálni, mint ha. Ezt nem is pipával vagy annak hiányával jelölném, hanem csak egy szimpla vízszintes vonallal.
Örökbefogadott gyerek, nos ő igen, ehhez pedig legalább egy kellően magas életkort kellett volna előbb megérnem. Ez egy igazi jövőbeni terv. Majd az idő eldönti mi lett volna vele.
Ez az egész, hogy van egy időpontom mikor ér véget, elég fura érzés, teljesen együtt éreztem a szintén a Castle-ben látott halálra ítélttel, akinek csak 3 napja volt hátra, nekem van úgy két hetem.