Wednesday 14 August 2013

Döbbenet, hogy napvilágnál némely ötlet mekkora hülyeségnek látszik. Mintha csak azért mert sötét volt odakint, az agyadban is az lenne, elfedné a nehézségeket, vagy a világos gondolatokat. Szóval én is találtam a kis terveimmel kapcsolatban számos hibát, olyanokat és annyit, ami egyértelművé tette a döntést, és elföldeltem, így most a halott ötletek kriptába száműztem őket.
Tartottam vagy épp tartok egy kis könnyezős lélekkínzást, így gyarapodtam pár megjegyzéssel magamról. Igen ez beteges kissé, és lealacsonyító, de ez jár annak, aki saját maga ügyködik azon, hogy kudarcokat élhessen át. Saját magamat taszítom bele a gödörbe, még az is lehet, hogy én ásom meg, mert erre törekszem, hogy kudarcba fulladjak, hogy elhasalhassak, hogy csalódást okozzak, magamnak és másnak egyaránt.
Hasonló vonatkozik a társalgásra is, mérlegelem a szavaimat, mielőtt kimondom, és miután kimondtam is. Előtte és utána is azt gondolva, hogy felesleges, értéktelen, érdektelen, semmitmondó, hülyeség.
Még azt is átgondolom, vajon szegény hallgatóságot érdekli e az egész, mi a leggyakoribb végeredmény, hogy természetesen nem, csak untatná.
Elfogadom, hogy néha vannak jó meglátásaim, de csak azért, mert amik túl élik a szűrést, azokban lehet valami, még szerintem is.
Más téma, anyával elmaradt a skypolás, mondván neki nem jött össze, nem fért bele. Je, micsoda csalódás, és tényleg az, pedig azt is gondolhatnám, hogy nem gond, ahogy persze gondolom is, hozzá vagyok szokva, egy újabb csalódást okozó terület. Ma elmondom neki a szept. 30-at, legalább hozzászokik, mert én már elbizonytalanodtam a valóság tartalmát illetően, nem hosszabb inkább rövidebb távon. A feleslegesség érzése jó barátom, így őt legalább boldogan várom és látom vendégül, talán hozzá is megyek...
Apa és mama szintén skypon kicsit megölt, mit mutattak, szőlőt, barackot, fügét, valamit szóba hozták a dinnyét, uborkát, paradicsomot, cukkinit, szilvát. Már csak a mogyoróvaj hiányzik.
Most alszom, remélem mielőbb sikerül, ha nem, és forgolódom, majd bevetem a titkos módszert........xD.

No comments:

Post a Comment