Tuesday 25 June 2013

True Blood S06 - Elindult!!!! Tessék szorgalmasan nézni...amíg még van Erikünk

Q. T. filmjeinek zenéjével a fejemben sokkal könnyebben tudok gondolkozni, és koncentrálni. Minden más egyéb zajt, hangot, személyt kizárva, internetezhetek.
Pár napja jutott eszembe, hogy idő van, ilyenkorra szokták időzíteni a True Blood következő évadjának sugárzását. Jó is, hogy eszembe jutott, mert valóban 2 részt már le is adtak, én meg szépen letöltögettem, kerestem hozzá feliratot, és már alig várom, hogy megnézhessem. Most csak azért vagyok ilyen lelkes, mert tudom, hogy ha megnéztem őket, már nem leszek. Erről az évadról jelent meg a hír, nem tudom mennyire kacsa, hogy Alexet kiírják, és a 7. részben melynek címe Temetés, meg is hal, véglegesen, amennyire csak egy vámpírt lehet megölni. Annyira szeretném ha a hír nem lenne igaz, miért nem Billt nyírjál ki, a könyvekben is Erik a nyertes, akkor itt miért nem? Mert Sookie férje és gyerekének apja a valóságban???
Meg van a Vikings sorozat első évadja is, amit azért akartam megszerezni mert Alex egyik testvére is szerepel benne Gustaf. Azt hittem olyanok lesznek mint két tojás, de igazából, talán csak akkor tudnék bármi hasonlóságot felfedezni, ha egymás társaságában készült képeket kellene vizsgálgatnom róluk. Alexet szívesen meglesném egy eredeti svéd nyelvű filmben is, milyen amikor az anyanyelvén beszél?
Kicsit ki vagyok akadva a torrent oldalamra, miért nincsenek fent már azok a filmek amiket megakarok nézni? Máskor milyen gyorsak, most meg semmi.
A biciklim megint bántott, most a kosár, egy nagyobb bukkanónál lepattant, és épp a kerekem alá akart esni. Sikerült megállnom, de az első teleszkópba és a fékbovden végébe bevertem a térdem, igen, vérzett és szép lilás. Na melyik lábamon, a balon, amin a lassan egy éves balesetem sebei is voltak, és a nyomai látszanak.
Más amit meg is akarnék osztani, nem piszkálja a csőröm. Kivéve egy dolgot.
Sport. Amcsi. Jéghoki. NHL. A döntő. A Chicago nyerte meg ma reggel a kupát, miután idegenben legyőzték 3-2-re a Bostont, megszerezve ezzel negyedik győzelmüket. Ez teljesen tönkretette a napomat, mert a Boston szinte önmaga engedte át a győzelem jogát ellenfelének, hiszen 1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 2-3 sorrendben alakult az eredmény, az utolsó két találatot a Chicago az utolsó harmad szinte legvégén szerezte, a legkritikusabb pillanatokban bukták el nem csak a meccset, de az utolsó esélyüket az egyenlítésre, és a kupára. Idióták.
Így sajna amcsi nézhető sport nélkül maradtam, mert a magyar sportcsatornák az MLB-t nem hajlandóak közvetíteni, szemétség tőlük, én biztosan szívesen nézném. Ha lenne anyánál net, akkor is nézném, de így, hogy csak apánál van, és nem szándékozom nála aludni ez egy halott ötlet. Azért akárhogy is állnak, hajrá Oakland Atlethics.

No comments:

Post a Comment