Saturday 10 March 2012

A hét, és go...





Azon gondolkoztam mit is írjak.
Tehát a héten voltam 2 albérletet is megnézni, de egyik sem érte el a jelenlegi szintjét, mert lehet valami csendes, de ha túl pici, túl drága, és egyébként sem kelt bennem szimpátiát, akkor annak annyi. Kicsit elgondolkoztam, hogy végül is a nyárig lehet, hogy meg kéne inkább kibírnom itt. Utána eldönthetem, hogyan tovább. Mint például akkor nyári munka, felvesznek-e, kolis legyek e, meg ilyenek. Mondjuk a kolinak elég kicsi azért az esélye. Túlságosan szeretem a kábeltévé adta sportcsatorna választékot xD.
Ennek hatására, eldöntöttem, hogy nem leszek tekintettel saját magamra, és hazamegyek, mielőtt beállíthatnám vagy megdönthetném a távolmaradási rekordomat. Azon gondolkoztam el, hogy spórolási szempontból egyrészt elég jó lehetőség, másrészt, anya említette, hogy mennek metszeni 15-én Janival, és én valahogy beleéltem magam a dologba, akármekkora hülyeségnek hangzik is ez. Tudom, hogy korán kell kelni, szél, meg homok, meg szét megy a kezem, annyira durva dolog szőlőt metszeni. De legalább kint leszek a szabadban, friss falusi levegőn, és megpróbálhatok feltöltődni. Mondjuk előkeresem a manósapkámat, hogy ne fagyjon le a fülem, a régi fekete kabátom két féle kesztyű, egy vastagabb meg egy vékonyabb, és lesz ami lesz. Mondjuk az kicsit ijesztő, hogy önként jelentkezem, meg azért valamiről majd el kell tudni beszélgetni egész nap, az e-mailjeimet se fogom tudni megnézni... xD.
Valahogy, szegény tesóm falának kidekorálása témában, kicsit belelovalltam magam, és most gondolom nem tudja, hogyan állítson le. Fekete falról van szó, így kitaláltam, hogy csináljunk rá egy kalóz zászlót. A halálfejes mintán meg gondolkodjon kicsit, hogy hogyan szeretné Dórissá tenni. Én közben a festékeken gondolkodtam. Odáig jutottam, hogy arany és ezüst témában gondolkodom, és talán lehetne fluoreszkálós, persze azt utólag is meglehet oldani. Csak azt nem tudom, melyik az a festék ami nem falfesték, de jól fog a falra. Vagy akkor legyen falfesték, csak abból nem tudom árulnak e kis tubusos arany és ezüst árnyalatút. Akril festék témában meg szerezhetnék fluoreszkálósat és tök király lenne - elméletben. A gyakorlatban már az is probléma, hogy alkot az ember egy elfogadható kinézetű halálfejet a falra?? a zászló széleinek is ki kell jelölve lennie, mert különben kevésbé érvényesül a zászló, mint alapötlet. Ne legyen ferde, legyen viszont szimmetrikus, megfelelő, és a legkeményebb kritikus is pozitív véleménnyel legyen róla (Dóri, Anya, Én). Ez pont az a téma, ami fejfáját tud okozni. Úgy, hogy tiszta boldog vagyok. A másik, hogy merjek e elmenni egy művészellátó boltba egyedül, miközben nagyban fenn áll a veszélye, hogy idiótát csinálok magamból, már amint belépek és még meg se szólaltam. Mert látni fogják rajtam, hogy nem illek oda. És utána még megkérdezni, van e olyan festék, ami jól fog falra...és esetleg fluoreszkál, meg nem túl drága. Ecsetek se ártanának, és a megfelelő szín is jó volna. Szóval: áááá.
Ráadásul, azt tervezem legalább egy hetet maradok otthon, és közben mondjuk beiktatok majd egy látogatást Diánál, de, hogy gondolkodjak ezen, ha még nem is válaszolt a levelemre. Ez is bonyolult.
A pénzügyek terén is okosnak lenni, hogy minél több pénzt próbáljak meg megtartani, mert szükségem lesz rá. Mondjuk az OTP-s számlámon, vagy 1 hónapra szóló lekötés, még ha az nem is sok hasznot, legalább nem engedi, hogy hozzányúljak. A nyári munka is a pénz lekötésről fog szólni. Ezért lenne érdekes tudni mikor kezdődik, és, hogy valóban lesz e, amihez én is megfelelő vagyok.
Páran szurkolhatnának azért, hogy túléljem Tkürtön. Légyszííííí, köszcsi!!! :D.

No comments:

Post a Comment