Wednesday 22 February 2012

:D Szeri...

Most pedig egy kis ízelítő milyen az amikor én és a húgom telefonon beszélgetünk, és egyikünk sincs annyira a helyzet magaslatán. Csak hozzá teszem, hogy ez 1 beszélgetés alatt jött össze..... xD

1. Családtagok
Én: Képzeld, kiszámoltam, hogy egyikünk szülinapja között sincs 20 hétnyi távolság, mármint szűk családi körben nézve, azaz anya, apa, te és Dóri között.
Dóri: "sóhajt" "majd nevet"
Én: Akarom mondani, anya, apa, én és te. Khmm, hagyjuk.

2. Hajszín
Én: Hallod, szőke és kész!
Dóri: Szőke, ki?
Én: Te....

3. Dóri tudat alatt bukik a meleg animére...
Dóri: Tök nyilvánvaló, hogy Inuyasha szerelmes Kanaméba, a többiek meg ott röhögnek, hogy bár ugyan úgy éreznek egymás iránt, mégis csak szerencsétlenkednek.
(Dóri szerint ez nem elszólás volt, hanem csak a Kanamét összekeverte "véletlenül" Kagome nevével. Én mégis tudom amit tudok...)

4. Azt a bizonyos koppanást szerintem még Londonban is hallották..
Én: Volt Párizsos meg Londonos témájú naptár, de akkor már inkább a Párizsost választottam, mert nekem London az vámpír és kész.
Dóri: Mi?? London, mint vámpír??
Én: Ahan, tudod LONDON = VÁMPÍR!!!
Dóri: Jaaaa, London, mint vámpír, Anita Blake. Nem esett le, hogy egy város miért vámpír...

5. Egy Martin aki Dávid, de lassan inkább már csak lány.... Nana anime
Én: Ez a te Dávidod, olyan egy idióta, hogy ezentúl Nobunak fogom hívni!
Dóri: És ki Takumi?? És miért én vagyok Hachiko (???), én NANA vagyok.
Én: Jó, jó, de akkor ki a te Rened??
Dóri: Na az is jó kérdés....

És versenyen kívül, megtudtam, hogy az apukám aki számítógép vezérlésű CNC gépen dolgozik, az "övét" a gyárban Ibolyának hívja, mert így könnyebb vele párbeszédet folytatni. Tudod ha neve van, akkor már lehetnek tulajdonságai, meg szeszélyei, és persze van kire fogni, ha "poszem kerül a gépezetbe".... xD Tökre meglepődtem egyébként, hogy így 50 körül még tudnak amolyan komolytalan dolgot alkotni az emberek :D

No comments:

Post a Comment