Wednesday 24 August 2011

Virágkarnevál, és augusztus 25.

Az előző bejegyzés elég életunt hatású, tudom.
Azóta már aludtam pár órácskát, és most épp a hőguta ellen küzdök, magasabb hőmérsékletű agyvízzel, lehet hogy kevésbé leszek lehangoló.
Életemben először voltam a Virágkarneválon és bár a családom kicsit belerondított a képbe egészen jól éreztem magam.
Jézus, most olvastam, hogy Alexander Skarsgard-nak holnap lesz a 35. szülinapja. Ez tök durva, mert holnap lesz egy éve hogy Debrecenbe költöztem, és holnap küldik ki az emailt is ugye a sulival kapcsolatban. :D:D:D:D Ez olyan jó...
Ráadásul utána néztem hogy Alex, egyébként ő a True Blood Erikje, szóval idén két mozifilmben is igencsak főbb szereplő, jövőre meg lesz egy olyan amiben igazi főszereplő. Az ideik október 27-én lesznek bemutatva szerény kis országunkban, az egyik címe Melankólia, a másik Szalmakutyák, a harmadik a jövőévi pedig Battleship, őszintén szólva türelmetlenül várom már őket :D.
Ráadásul, kb. egy hete ha nem több rendszeresen csuklok, napi 1x, 2x és már igazán unom, szóval akárki szid is sürgősen hagyjon fel vele, most ha nagyon negatív akarnék lenni, és kissé őrölt is, azt mondanám, hogy mamám és a húga meg annak unokája voltak itt velem a virágkarneválon, szóval ők terjesztik rólam a híreket, és minden egyes alkalommal amikor elmondják egy új személynek én sajna csuklok....de ez persze merőben abszurd (remélem).

 Tehát a holnap egy nagy nap lesz, és mind e mellett Zoli ma zargatott. Azt gondoltam, mi már soha többé nem fogunk úgy mond kommunikálni, de először is talán a múlt héten rám írt facen, és közölte, hogy végre kiheverte a visszautasításom, mert van egy gyönyörű és okos barátnője, nos, ez olyan infó volt, aminek tudta nélkül simán le tudtam volna  élni az életem, de persze ő nem hagyta xD. Ha nagyon gonosz akarnék lenni, én is azt mondanám, hogy sajna azért kellett szegényt visszautasítani, mert én is egy okos, nála mindenképpen férfiasabb pasit szeretnék, de mint említettem ez elég gonosz válasz lett volna :D.
Ma egyébként azért ébresztett fel, a visszahívós sms-ével, hogy közölje a haverjaival meg talán a világszépe nőjével Tiszakécskén vannak egy újabb haverja nyaralójában, és én éppen nem vagyok e Tiszakürtön, ha jobb nevelésem lenne, mondhatni otthon, de szerencsére nincs. Meg hogy megnézi micsoda nyomortelep az én kis falucskám, mondtam hogy egy köcsög, kissé alacsony IQ-val, mert ilyet nem jó nekem mondani, akkor én is köcsög leszek, meg a Tőserdőt és Cserkeszőlőt. De, hogy sebaj, ha nem most találkozunk, akkor fog ő jönni Debrecenbe is...mondtam hogy egy köcsög.., ja igen ő az akit a Polgárőr Táborból ismerek, és így alapból van bennem némi ántipátik érzés, de ezek után kicsit többbbbb.






No comments:

Post a Comment