Wednesday 24 August 2011

Lehangolás

Nézzük, hol is tartunk...
Ma van augusztus 24, és holnap elvileg kapok egy emailt arról felvettek e vagy sem, azt hétfőn már megtudtam, hogy a szakot amire jelentkeztem indítják, és hogy az ehhez kapcsolódó beiratkozás időpontja szeptember 2. Sajnálatos módon viszont, az eddig kiírt 10'000 Ft-os alapítványi díj helyett 20'000 Ft-os van.. :S, amit szeptember 7-ig kellene befizetni, de apa csak 10-én kap fizetést.
Voltam Nyíregyházán a vásár szerűségbe, apának megemlítettem, ő csak NDK-s piacnak hívta, szóval vettem két farmert, és most már úgy gondolom jók is rám.
Egyébként egyéb iskolakezdéssel kapcsolatos hírem nincs, kicsit utálok is gondolni rá, mert erről eszembe jut hogy lassan meg kell barátkoznom a gondolattal, hogy reggel 6 és 6:30 között fogok kelni....
Sajnos ma meg kell küzdenem a könyvtár látogatással is, mert van két könyvem amit már ideje lenne visszavinni, és lehet hogy az éves tagságomat se ártana meghosszabbítani.



No comments:

Post a Comment