Sunday 24 July 2011

Nehéz döntés

Mondhatni elmosta az eső a jókedvemet...
Pedig valójában nem, csak olyan szárnyaszegett lett a jókedvem. Most már vegyül bele nem kevés rossz kedv is.
Mentem volna a malomparkba hogy majd vásárolok, oda mindig busszal megyek 2 megálló az egész, meg egy kis séta, most is így akartam, amikor is, kiderült hogy átrakták a második megállót, így a kis séta, már nem is olyan kicsi, nem azért hogy belehaltam, de keresztül húzta a számításaimat. Utána mikor hazajöttem Anita a feleség hozott egy kisebb fürt szőlőt, amitől megint olyan bénácska lettem, aki egyszerűen döntésképtelen. Mert hogy azt terveztem veszek egy kisebb dinnyét, hiszen nyár van, és már nem olyan sokáig lehet ennek pozitív hatásait mint ugye a dinnyét élvezni. Mikor mentem nem vettem, mert nem lett volna elég kezem hogy el tudjam hozni, azon gondolkodtam, hogy majd kicsit később visszamegyek. Nos, ez a szőlős téma annyira megzavart, mert a szőlőnek is igen nagy rajongója vagyok, hogy nem tudtam van e még értelme dinnyét venni, ha egyszer csak szőlő után áhítozom.... Csak nem tudom honnan szerezzek ne túl drágán szőlőt, hiszen az otthoni zalaszőlő még koránt sem akar megérni....:S És ettől az én agyam beadta a kulcsot, mert most akkor mi legyen? Egyszerűen nem tudom elhatározni magam...
Most, hogy már vagy 4 órája próbálom befejezni ezt a bejegyzést, megvallhatom, hogy a hangulatom kicsit javult :)

No comments:

Post a Comment