Friday 8 July 2011

Itthon

Végre ismét "itthon"...
Szerencsésen átvészeltem a Polgárőr tábort, valamint az utána következő pár otthoni napot is, és most megint kedvenc tartózkodási helyemen Debrecenben vagyok..
Ha lesz hozzá elég bátorságom, akkor napokra lebontva megpróbálom felidézni a tábori dolgokat, de lehet ezzel várok még 1-2 napot, már csak azért is mert pluszba a nyakamba szakadt egy őrült, és nem tudom mit kezdjek vele, majd gondolom ezt is kitalálom :D
Egyébként próbálom új irányba vinni az életem, ennek érdekében már ma reggel is tettem egy őrült dolgot, de nem baj, nekem tetszik, hogy ilyen vagyok, akinek nem, az meg felejtse el hogy létezem.
Bár hihetetlenül hangzik, de alig 2 hónap van a nyárból már csak hátra. és ezek a napok is mint a szélvész, nagyon gyorsan fogynak. Annak azért örülök, hogy lent voltam a Balatonnál, meg hogy eljutottam Hévízre, bár az Zolinak köszönhető, ő volt olyan makacs, hogy nem hagyta hogy nemet mondjak...
És akkor már köszönetet mondhatok Julcsinak, Évinek, Petinek, hiszen egész héten támogattak a tömegiszonyom leküzdésében, vagy legalábbis hogy megpróbáljak kis időre elfeledkezni róla.

No comments:

Post a Comment