Saturday 9 July 2011

Fura, meg idióta, meg cukkini pöri

Rájöttem, mennyire idióta vagyok...
Érzelmi biztonság?? Mielőtt ilyenekre kezdenék vágyni, nem ártana ha utána néznék feltalálták e már ezt a csodát, jelen esetben ha feltalálták is nagyon exkluzív dologról lehet szó, mert engem eddig messziről elkerült, és nem hiszem, hogy pont a közeljövőben bukkanna rám..
Arról már nem is beszélve hogy az egyik kizárja a másikat, vagy biztonság, vagy érzelmek, de a kettő nem jár kéz a kézben..
Azt hiszem a mai akciómmal, sikerült az érzelmi púpomtól megszabadulni, vagy ha pontosabban akarom kifejezni magam, akkor felszabadítottam, és útjára engedtem, mert egy ilyen púpnak mint neki több kell hogy járjon mint egy káosz.
Ma kihúztam egy francia kártyát aminek az volt a jelentése, hogy egy bizonytalan és szomorú nőt látok, akinek rengeteg problémája van. Értitek, külön kártyám van a francia pakliban.... Ezt inkább nem is kell kommentálni, max., annyi ideig amíg kiigazítjuk hogy még az illető nem nő..csak valami olyasmi.
Ráadásul több ízben megkaptam már hogy fura vagyok, jézusom, mi bennem a fura??? Valaki elmagyarázhatná...
És mivel tudom hogy Riniti mennyire érzékeny a holnapi nappal kapcsolatban, így már ma B.Sz-t kívánok neki <3,<3,<3
És Mesi kedvéért, leírom, hogyan csináljuk cukkini pörköltet kicsit másképp.......
Hozzávalók:
1 db cukkini, a kicsitől a nagyig bármelyik jó
3-4 db krumpli
1 db vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
1-2 db paradicsom
2-3 dl víz
kevés olaj
kevés őrölt pirospaprika

Elkészítés:
Az igazat megvallva, ez már amolyan zöldségragu féleség de nagyon finom. Kevés olajon megdinszteljük az apróra vágott hagymát, magyarul addig amíg szép üveges színe lesz, és még nem kezd el pirulni. Aztán beletesszük az apróra vágott cukkinit és krumplit, körülbelül akkorára mint ha krumplit tennénk fel főni mondjuk krumplipürének, szóval ne legyen túl nagy, de azért nagyon apró se. Én a fokhagymát is most tenném bele, de aki nem szereti, annak nem kötelező. 2-3 percig kavargatjuk, majd rátesszük a pirospaprikát  összekavarjuk, és felöntjük vízzel hogy ellepje.  Megvárjuk hogy felforrjon, majd kisebb lángon addig főzzük amíg a krumpli rendesen megpuhul. Eközben bármikor ízesíthetjük sóval, borssal, illetve ki mivel szeretné.
Ha ez megtörtént beletehetjük a szintén kisebb darabokra vágott paradicsomot, ez egy kis színt és pikáns ízt ad nekünk. Innentől kezdve még körülbelül 10 percig főzzük és készen is vagyunk. Ha valaki még ennél is ínyencebb akkor a paradicsommal együtt pár kanál tejfölt is tesz bele, garantálom, hogy nem rontja el.
Bármilyen tésztát hozzá főzve, én spagetti tésztával szeretem a legjobban ehető is.
Jó étvágyat.... :D

No comments:

Post a Comment