Monday 20 June 2011

Hozom a formám....

Jézusommmmmm!!!
Be akar darálni a rendszer, hála apának...
Szóval, kicsit későn, de eszembe jutott, hogy sz OPSZ (Országos Polgárőr Szövetség, nekem ehhez kellett 10 perc, mármint az sz betűs részhez...xD) oldalán utána nézhetnék ennek a balatonos dolognak...
Khm, sokkal hamarabb kellett volna erre gondolnom.
Mert, hogy apa ugye polgárőr, és hát mondta hogy Gyenesdiáson lesz ilyen polgárőrségen keresztül szervezett kirándulási lehetőség, menjek.
Mondom miért ne, hiszen apának fontos ez a cucc, ráadásul a gyávaságomra célozgatott, ami nálam tiszta vörös köd, szóval jó hogy igent mondtam, mivel ha ezt nem vállalom be, akkor valami más, amit még csak most szervezgetek, tervezgetek sem jöhet majd létre később, lehet így se, bár a spirituális és mágikus segítséget, támogatást meg kaptam, a lustaságom nagy akadályozó tényező, meg ki tudja, lehet addigra meg jön a józan eszem, és rávilágít, hogy amit tervezgetek elég nagy hülyeség, hiába akarom én bátor dolognak feltüntetni, ugye-ugye, az a vékony határvonal, milyen vékonyka is...
Szóval, utána néztem, így egy héttel előtte, és volt szerencsém kideríteni, hogy az egész ilyen továbbképzésnek is beillő diktatórikus polgárőr nevelde....
Na, én eddig amennyire tudtam az egésztől baromira távol álltam, de most, lehet hogy mégis csak kénytelen leszek elmenni, hiszen ott a nevem a listán, nem kéne apát leégetnem, csak hát az is igaz, hogy ha elmegyek is leégetem, mert mint említettem, az ég világon semmit nem tudok, az egész polgárőrhadikultúráról.
De legalább, sikerült a fürdőruha felvétel kockázatát majd nem nullára csökkenteni, hiszen kinek lesz ideje lubickolni, amikor ilyen fontos katonai túlélőtábort kell túlélnie...
És azt is olvastam, hogy vannak olyan elvetemült polgárőr tanoncok, vagy nem is tudom minek nevezzem őket, akik minden évben amikor csak lehet elmennek.....ááá, szerintem ez már az elmebetegség bizonyos határát is súrolja.
De pont ezért, mert én mégis csak a nyápic kategóriába tartozom ilyen szinten, elhatároztam, hogy ha tényleg kutya kötelességem elmenni, akkor az egészről napi beszámolókat fogok készíteni, mert ez valami olyan lesz amit nem hiszem, hogy 26 éves koromig, mert ez a felső korhatár, még egyszer meg fogok ismételni.
Bár amilyen sanyarú sorsom lesz, lehet nem lesz internet se, ami kisebb fajta világvége, de szerencsére, én még ahhoz a korosztályhoz tartozom, aki már akkor is élt, amikor az internet nem volt egy a hétköznapi szegény embereknek is elérhető minden napi dolog, tehát ismerem a tollat és a papírt, és majd ha tényleg túléltem, minden féle látható károsodás nélkül, beleérte ebbe a nyolc napon belüli és kívüli sérüléseket, agykárosodást is, akkor megjelentetem napi lebontásban a blogon is. Azt mondjuk nem tudom kit fog ez egyáltalán érdekelni, de hogy röhögi lehet majd rajt az biztos. Meg így abban a szerencsés helyzetben is leszek, hogy bármikor vissza olvashatom amikor nagyon nyomott hangulatom lesz....xD.

No comments:

Post a Comment