Friday 17 June 2011

Front

Nos, hogy van mindenki?
Én egyszerre vagyok szuperül, és szarul is.
Most ismét Debrecenbe vagyok, ami jó, kicsit fura most, de jó. Ami rossz, hogy szét megy a fejem, emiatt az erős front hatás miatt. Nem tudom, hogy pontosan hogyan is kéne hozzá állnom, ennek a Balatoni kirándulásnak a gondolatához. Tetszik, csak túl sok ember, túl kicsi helyen, és túl meleg...bár ha szerencsém lesz, talán esni fog.
Aztán az is ott van, hogy egy hónap múlva megint öregebb leszek egy évvel. Nem mintha ez annyira ijesztő lenne, csak lelkileg kell tudni elfogadni, hogy a koromhoz képest kéne viselkednem, ami így kezd egyre távolabb lenni a fejemben lévő 13-14-es korú kislány gondolatától.
Szóval, a kaja front megint nagyon nyomorúságos, mert most meg a bőség zavara miatt nem tudom sokszor mit is szeretnék enni. Például ma úgy ébredtem hogy kukoricapelyhet szeretnék enni tejbe áztatva, mikor mindenki tudja hogy mennyi zöldség és gyümölcs közül lehetne választani....
Bár lehet megpróbálkozok a cukkini pörkölttel, mert az nagyon megtetszett nekem anyánál. Az a baj, hogy a fejfájás nagymértékben csökkenti a gondolkodási kedvemet, de mindez csak minimálisan érdekli a gyomromat.
A balatonos dolog már csak azért is zavar, mert ma volt szerencsém összetalálkozni a fürdőruhámmal, amit így kis önmagamat rábeszélés után fel is próbáltam...., a végeredmény az, hogy elbizonytalanodtam abban, fogok e egyszer is fürödni a balatonban, vagy inkább nem kockáztatok..
A lejutásról már nem is beszélve, hogy vagy visznek, vagy vonatozok, és őszintén szólva inkább a 7 órás vonatozás, mint hogy egy autóban 2-3 idegennel...(és ráadásul még lányok is).
Abban is elbizonytalanodtam kicsit, hogy mik is a jelenlegi céljaim, és ezek mennyire fontosak nekem.
Nem kell ezt szó szerint érteni, hanem inkább úgy, hogy mindig jön egy újabb gondolat, vagy ötlet, és valahogy rangsorolnom kell, hogyan is illeszthető be a jelenlegi listámra...és ilyenkor mindig elgondolkozok az eddig a listán szerepelt elemekről, és itt bizonytalanodtam el, nem abban, hogy esetleg adott esetben mennyire van értelme annak hogy vagyok xD.
Néha tényleg szeretnék egy érzelmi faktor kikapcsoló gombot, mert stresszes végig gondolni más szemszögéből is a dolgaimat, pedig néha a saját szemszögemre se jut elég időm, vagy adott esetben agysejtem..
Úgy szeretném hasznosnak érezni magam, de néha ehhez a gondolat maga kevés, ami viszont sok az a napsütéses órák száma, és ez erősen hátráltat.
Most fogok boltba menni, ha majd egyszer sötét lesz, de hogy mit is kéne vennem arról csak halvány elképzeléseim vannak, remélem mikorra odaérek megszáll az ihlet.
A frontra visszatérve, holnapra erős lehűlés és sok eső várható :D

No comments:

Post a Comment