Tuesday 21 June 2011

149 - én

Annyira szeretem amikor esik az eső, és jelen pillanatban Debrecenben esik :D, ez már csak azért is jó, mert ráadásul még este is van, magyarul sötét.
Tudom, hogy unalmas, a fejem is fáj tőle, de még mindig gyenesdiás...
150 ember....
Mind 18 éven felüli....
Önzőség hogy 6-7 napot nincs kedvem az életemből erre a szarra áldozni, csak azért mert apa szeretné...?
De beleegyeztem, így aztán lesz szerencsém az egészet testközelből megélni, vajon miért nem ugrok ki a bőrömből örömömben?? Talán mert ha meg tudnám tenni, nem is kéne mennem, hiszen nem lennék a bőrömben...
Tudom, hogy nagyon nyűgösen hangzik, de nappali életmódot kell folytatnom, csapat munkában részt kell vennem, meg mindenféle rendőrségi előadásokon, tudom, hogy nagyon vonzó pasik az egyenruhások, de nekem a rendőrök pont nem a zsánereim, valahogy a tűzoltók felé húz a szívem, ha már itt tartunk...
Ráadásul az a megtiszteltetés ér, hogy kapok egy polgárőrös láthatósági mellényt, meg sapkát, bár ha itt tartunk én legszívesebben egy gumibotot szeretnék, hogy mindenki aki valami hülye feladatra akar rávenni, jól megverhessem... Csak úgy feszültséglevezetőként.

No comments:

Post a Comment