Saturday 26 March 2011

Volt elv nincs elv...

Hm, hogy is mondjam, szóval jobban indult volna a nap, ha nem Vettel nyeri a pole-t, vagy akkor már inkább Alonso előtt, de hát az 5. hely se annyira siralmas, a lényeg hogy minél több pontot sikerüljön megszerezni holnap a futamon, ami ezekkel az új változásokkal eléggé furának tűnik, de hát mindent a szórakoztatásért....
Kicsit fura az is, hogy sikerült megszakítani a hétvége szentségét védő elvemet, már mint hogy hétvégén nem járok korrepetálni, de ez is mindegy, úgy sem volt más dolgom, meg ha már beleegyeztem hogy 10 napos dúrva matek korrepetálást vállalok, mit számít a hétvége, bár kéne egy kis szerencse is, mert szegény csaj nagyon "hülye", azt sem tudom hogy jutott el addig hogy végzős legyen, rengeteg mindenről nem tud semmit, és így attól félek kevés leszek ahhoz hogy megtudja írni kettesre a két hét múlva lévő próbaérettségit, ami ha nem lesz kettes, akkor bukott. Kicsit szokatlan hogy ez az egész részben rajtam múlik, de nagyon izgi is. :)
Anyának vettem névnapi ajándékot, hugomnak letudtam a névnapját, meg félig a szülinapját, mamának a névnapjára és apának a szülinapjára viszont semmit nem vettem még, bár efelleől kicsit bizonytalan is vagyok, hiszen tőlük sem szoktam igazán ilyen alkalmakra kapni normális dolgot, de majd eldöntöm.
Szóval kedden irány haza, és egészen vasárnapig vissza sem jövök, hogy őszintén meg fogja e érni azt nem tudom, de hát próba szerencse....
Alonso imádlak, és nagyon szurkolok neked holnap :D,
ja és köszönöm a hozzászólásokat Mesitől és Annától xD.

No comments:

Post a Comment