Friday 25 March 2011

Nap mint nap...

Na, tessék, most mindenki kaphat, egy eléggé szokványos, mégis mondhatni végre megint normális blogbejegyzést.
Túl vagyok 3/4 részt az első zh-s részen ebben a félévben is, és még az is lehet, hogy egész jól sikerülnek, azt már most elmondhatom, hogy többet tanultam rájuk mint az első félévben... :)
Ismét matekozok, mármint korrepetálok, bár most kicsit fura, mert ezek érettségi felkészítések, és vannak olyan elmebetegek, akik most szólnak, vagy kezdenek neki.... szóval elég fura, de legalább le vagyok foglalva.
A másik ami lefoglal, hogy végre Forma-1, és én ennek elmondhatatlanul tudok örülni, mert lehet hogy más utalja, de nekem nagyon hiányzott. Végre a hétvégéken lesz miért ébren lennem.
Lassan itt a tavaszi szünet is, keddtől fog egészen vasárnapig tartani, hát igen nem egy nagy szám, de ez is valami, aztán ahogy nézegettem május 20-ig úgy se lesz már semmi hosszabb szünet.
Szorgalmasan olvasgatok minden félét, szórakozom a kevés kis pénzemmel, ma nyitottam számlát a CIB banknál, mert tetszik, és egyébként is miért ne, megtehetem.
Most már 12 db, élő grapefruit palántám van amit magról "vetettem", ugyanis csak viccből beledugdostam a magokat az egyik virág cserépjébe, pechemre kikeltek.
A jelem egyébként az előző írásból is a Forma-1 hez kapcsolódik, de akkor is jól esett :)

No comments:

Post a Comment