Friday 24 December 2010

Karácsony

Je, íme itt van a gyerekek számára hőn áhított ünnep.
Most hogy a gyerek korszakból én már papíron kinőttem, és elvileg valami fiatal felnőtt kategóriába estem, nem tudom ilyen megítélés szerint kellene kezelnem ezt az egészet. A gond ott adódik, hogy eddig se nagyon kedveltem, mert már nem azt az érzést képviselte nálam, mint mondjuk 6-10 éves korom között, akkor még az egésznek meg volt a varázsa, hiába tudtam hogy nincs jézuska. Talán a válás volt az oka, a megrendült kis világomban már semmi se volt ugyan az, miért épp a karácsony lett volna ez alól kivétel(??).
Ez az első önálló karácsonyom, és őszintén végig gondolva, most egy kicsit vissza jött ebből a varázsból, csak már más szempontból látom az egészet. Szóval úgy mond a nyűg részét is. 6 évesen végül is kigondolja végig, milyen macera egy fát valahogy haza hozni, főleg egy ilyen nagy városban, egy panel lakásba, a tömegközlekedés igénybevételével. Nem mintha a megfelelő fa kiválasztása nem lenne melós dolog.
Ezzel azt akartam jelezni hogy elért a felnőtt része is a karácsonynak, legalább ilyen szempontból kicsit felnőttesnek érzem magam, egyébiránt a hétköznapokban továbbra is elég gyerekesnek.
Nem tudom pontosan miért kellett nekem azon a régi, évezredekkel ezelőtti napon blogot nyitnom, de ezt sugallta a megérzésem, hogy jól fog jönni, szükségem lesz rá.
És még ha nem is olvassa senki, a magam örömére szívesen írom. Jó pár alkalommal próbálkoztam már a napló írással, ami ehhez eléggé hasonlít, de sose működött. Ehhez képest ez mondhatni bevált. Talán amiatt van, hogy gép kell hozzá, meg internet, és mindkettő hódolója és fanatikusa vagyok :)
Ha már a gépnél tartunk, nosztalgia alkalmából írok most valahanyad sorban, mert már csak ez az ünnepi hétvége van és túl adok a jelenlegin, ami szörnyen a szívemhez nőtt. De sajnos részben egyéb okok, részben amiatt szükséges ez, mert úgy érzem változásra van szükségem. Ez az úgy mond változtatni akarás, az életemben most nem kis felfordulást okoz, már mint ez az új cél, mert még mindig nem bírtam kiverni a fejemből, azt a mondatot pár héttel ezelőttről, hogy ki is vagyok én. Most ezt keresem, kutatom mondhatni, és a géppel kapcsolatos problémám az, hogy túlzottan ragaszkodom a gépemhez, hogy nekem fontosabb a laptopom, mint néhány ismerősöm, és ez így nem normális, valahogy több figyelmet kéne fordítanom az emberekre. Ami nekem egy elég gyenge oldalam, de mire való az élet, ha nem új dolgok kipróbálására, a lehetőségekkel való végtelen kísérletezgetésre?
Ráadásul meg vagyok fázva, ami nem éppen üdítő, de annyira nem veszélyes. Csak nincs hóóóóóó :S
A szilveszterrel kapcsolatban még több problémám van, hogy azzal mit kezdjek még nem tudom.
Újévi fogadalmat én nem nagyon szoktam tenni, mert már most ilyeneken kell gondolkodni, de az embernek ilyenkor nagyobb hajlama van visszatekinteni, és leltárba venni az elmúlni készülő év eseményeit, értékelni önmagát.
Talán hülyeség hogy ezeket az ünnepeket önként vállalva egyedül töltöm, de már rosszul vagyok az évenkénti családi álkarácsonyozástól, mama dilijeitől, meg hogy azt hallgassam épp milyen mondandója van, csak magáról beszél, mert imádja hallani a saját hangját, önző, együgyű vénasszony, apa se érzi át az egészet, minél hamarabb a nőjénél akar lenni, szerencsére már minket nem cipel, és folyamatosan megy a hülye tv. Nekem érzelmi oldalról ennél több kell, én ennél még egymagamban is többet produkálok. A képen az én picurka feldíszített fám látható, talán nem látszik de sok nehézséggel találtam szembe magam, mikor kitaláltam hogy nekem igenis lesz fám. :D
Január 3-áig teljesen enyém a lakás, amiben albérletben lakom, és ez szavakba nem fogalahatóan békés.
Olvastam pár horoszkópot 2011-ről magamnak, és elvileg jó évet ígérnek a csillagok, bár ehhez az én közreműködésem is fontos :)
Na jó, abba hagyom itt az érzelmi ömlengést, és mellesleg megjegyzem, hogy a legutóbb elfelejtettem említeni hogy újabb országként Horvátország is csatlakozott az érdekes helyek listámhoz, amit köszönök, ugyan úgy mindenki másnak is aki véletlen idetéved, magyarul Kellemes Karácsonyi Ünnepeket vagy Boldog Karácsonyt! kinek melyik tetszik jobban :)

No comments:

Post a Comment