Tuesday 28 December 2010

Szünet

Több szempontból is, egyrészt, tényleg eladtam a gépem, és most gép nélkül maradtam pár napra, amíg a következő meg nem érkezik, kb 10 nap.  Nem tudom hogy fogom túlélni, szerintem könyvtárba fogok menni, mert a leveleimet is meg akarom majd nézni, meg néha a farmom.
Szünet van ha úgy nézzük suli szempontból is, bár ez a tanulós vizsgaidőszakos rész, nem éppen a kellemes szünetek közé tartozik, de reméljük valahogy majd túlélem.
A virtuális billentyűzet gondolatára teljesen rá vagyok izgulva, bár lehet nem lesz akkora gyönyörűség mint elsőre hallatszik, ha lesz egy kis tapasztalatom, majd  leírom a véleményem.
A karácsony jó volt, nyugis, pihentető, harmonikus. Most viszont bele kéne lendülnöm a dolgos hétköznapokba, már ami még ebből az évből maradt. Az új évre nincs semmi ötletem, vagy fogadalmam, talán annyi, hogy megpróbálok koncentráltabb lenni, mert ez most végül is fontos.
Lelkileg nagyon jól érzem magam, meg van az egyensúlyom, ami több szempontból is csodás, mert ez segít a mindennapok élvezésében, és megadja az ehhez szükséges lelkierőt, azaz az önerőt.
Az az újabb hajmeresztő ötletem támadt, hogy nekem nagy álmom a fehér egér tartás. És most miért ne valósíthatnám meg ezt, hiszem minden feltétel adott hozzá, csak az a kérdéses, a lakótársaim ezt mennyire tudják tolerálni, majd megkérdezem, és nem csak ez a nehézségem támadt, hanem az is, hogy mégis milyen kis rágcsálót válasszak, mert a degutól a japán táncolóegérig, a csuklyás patkányon át elég nagy a választék, arról nem is beszélve hogy egérből is van pár fajta, de ezt persze nekem kell kitalálnom, meg itt jön egy másik fontos kérdés, tényleg szükségem van erre??
Azonnal jelentkezem, ha meg lesz az új kis szemem fénye xD.
Boldog Újévet Mindenkinek!!!!!
Puszi, Hajnal!

No comments:

Post a Comment