Wednesday 7 April 2010

Utolsó szünet

Lehet hogy hülyeség volt, de kiakartam használni a lehetőséget egy utolsó igazolt hiányzásra mint középiskolás. Mivel ha ezt a hetet már nem számolom, csak 3 hét van hátra, látható hogy mint utolsó lehetőség, tényleg elég végleges az egész. Szóval így itthon maradtam. Arról nem nagyon tudok nyilatkozni, hogy ennek mennyire van értelme, hiszen itthon lenni sem sokkal jobb mint még kis ideig minden hétköznap iskolába járni.
Szerintem többet beszélek hangosan önmagammal, amikor tök üres a ház, és kb. 10 mondatot ha mondok olyankor amikor apa és mama is itthon van.
Tegnap este, na jó, valójában ma hajnalban, a vaterán rátaláltam, egy nekem tetsző írógépre. Ráadásul nem is túl drága, és nem is túl őskori. Hogy miért van szükségem írógépre?? Hát az igazán jó kérdés, de ez olyan megérzéses dolog. Úgy érzem boldogabb lennék ha lenne egy, és mernék ilyen kis irományokat alkotni, amiket egyszerűen képtelen vagyok leírni a word-be, vagy az open office-ba. Így most kitaláltam, hogy meglepem magam egy írógéppel. :)
Nem is tudom hogy szerencsémre, vagy sem, de rátaláltam a www.felvi.hu-n egy friss statisztikára, ahol az edig feldolgozott jelentkezéseket lehet megtalálni, kor, nem, tartózkodási hely, iskola, szak, stb. alapján. A Debreceni Egyetemen, a matekszakra az eddig feldolgozott adatok alapján 156-an jelentkeztek, amitől én egy kicsit bepánikoltam, de aztán rájöttem hogy ez az összes jelentkező, első helyen 30-an  jelentkeztek. Most már csak az idegesít hogy mikor jön meg a regisztrációs levél. Ugyebár április 30-ra ígérik, de addig még 23 nap van. Mint ahogy a ballagásig is. Amit igazából nem várok. :(
Nézegettem az internetem kidolgozott magyar és töri tételeket, de azaz igazság, hogy meg arra sem bugyog fel bennem a tettvágy, hogy elolvassam őket, nem hogy átfogalmazzam, kicsit hajnisabbá tegyem őket.
Arra is gondoltam, mert ugye időm az volt, hogy csinálok valami mást mint eddig, de azért valamilyen köze legyen a könyvekhez, hogy szeretek olvasni. Hát ez mint gondolat, ötlet tök jó, csak lehet hogy a megvalósításához, már túl lusta vagyok, mint szinte mindenhez mostanság. Valamiért az érettségi gondolata, nem hogy aktivizálna, zavarna, idegesítene, megfélemlítene, izgatottá tenne, nem, engem az egész hidegen hagy. Ami szörnyű.
A maláj nagydíjról már ne is beszéljünk...
Ja és megnéztem az Inuyasha The Final Act sorozatának befejező 26. részét. Sírtam rajta, de nem azért mert szívbe markoló volt, vagy érzelmileg túlcsordult, hanem amiatt, mert vége. A véglegessége miatt bőgtem.

No comments:

Post a Comment