Wednesday 10 February 2010

Január

Először is sajnálom, hogy ilyensokáig nem írtam....

Na nézzük csak mitörtént januárban ami fontosnak mondható:

1, Kikaptuk a félévit, ami nekem nem lett valami fényes, de végülis nem különösebben érdekel. Innestől kezdve már csak a Február, Március, Április hónapok vannak, és vége a sulinak. :)
2, Január 20-án feladtam a felvételi jeletkezési lapomat: Debrecen-Szeged-Dunaújváros sorendben. Az első két helyen a matematikátjelöltem be, a harmadiknál pedig a gazdálkodásiés menedzsmentet. Remélem az első helyre vesznek fel, és sikerül végig csinálnom, hogy alkalmazott és gazdasági matematikus lehessek.

Ezen kívül sok hó esett, párszor elzúgtam a jég miatt, és persze vártuk is meg nem is a szalagavatót, ahova én külön megkértem ofő-t hogy 2004-2010 es szalagot prezentáljon.

No comments:

Post a Comment