Thursday 31 December 2009

Utolsó 2009-es nap...


Azt hiszem itt a búcsú ideje. Persze csak ettől az évtől, hiszen teli reénnyel, esélyekkel, meg minden egyéb pozitív szarsággal vár minket 2010. Azt hiszem ez az év egyszerre lesz nagyon szar és nagyon jó.. A megérzéseim pedig ritkán tévednek. Szóval nem mondom hogy ebben az évben bármireis büszke lehetnék, mert ez egyáltalán nincs így. Sőt egy csomó alkalom jut eszem be amikor vissza forgattam volna a sors kerekét, hogy na akkor ezt inkább kihagynám az életemből. De akkor az olyanok mint én, akik ilyen szerencsétlenek hogy nem képesek hibátlanul élni, vagy másokéból tanulni, azok csak az ilyen esetekből tanulhatnak, márha tudnak...
Én szerintem a reénytelen csoportba tartozom és még ebből sem tudok tanulni. De hát ismétlés a tudás atyja, majd a 15. alkalom után talán nem lesz 16. :)
Na de nézzük csak, ami azért pozitív dolog volt ebben az évben az az hogy beleszerelmesedtem az olvasásba. Valami csoda folytán leérettségiztem fizikából, meg volt egy osztályzóm töriből. Ami egyből mutatja hogy rengeteg lyukas órám volt ebben az évben.
Ünnepek fronton szar év volt, de nem is vártam jobbat. Ez a rész hozta a formáját, mintmindig... :D
És ebben az évben kezdtem meg a 12. A osztályt is, ami nagyon furi, hiszen semmi újat nem érzek így végzősként amit ne éreztem volna 11, 10, 9, 8, 7-es koromban.
És igen, a 2010-es év ebből is lesz jelentős, végzek a középiskolai tanulmányaimmal, 18 éves leszek, és ha minden jól megy érettségi után ősszel elkezdem az egyetemet.
Jézus, ez borzasztó, milett a sok idővel ami eddig eltelt, hogy telhetett el, nem vagyok biztos benne hogy akarom e ezt az egészet. Hiszen lehet nem is vagyok kész rá, vagy ha elbukom az akadályok rengetegében??
Erre mondják bízz magadban, hát asszem teszek egy próbát...
Szomorkodni nem szomorkodok, hogy vége ennek az évnek, és örülök mert sok mindent kaptam és elvesztettem, de idén nekm ez volt megírva, és mivel ezt az egészet túl éltem, úgy gondolom elég jól vettem az akadályokat. Hiszen a lényeg, a pozitivitás...
Sokkal ellentétben én ma nem megyek  sehova, ha minden igaz Rinivel "átmsnezzük" mgunkat az újévbe, ami így valamiképpen mégis rendhagyó lesz.
Szóval mindenkinek jobb új évet mint amilyen az óéve volt, és akkor nagyon nagy baj nem lehet xD...!!

No comments:

Post a Comment