Monday 19 October 2009

Majdnem 2 hét


Na itt vagyok, ragyogni azért nem ragyogok, de egész szuper a hangulatom.
Itt a ősziesebb, hideg időjárás, eljött a nagykabátok ideje, meg persze a kesztyűé.
Átmeneti időjárás, ugyan már minek az....
Sikerült is egy kicsit megfáznom, ez a fáj mindenem illetve folyik az orrom típus.
Ami kicsit öröm telibb hír az az hogy őszi szünet, szinte 2 hét. Holnap kezdődik is nekem, megyek haza, csak hát a szerda az a ortopédia sztiptízemé, egybekötve egy kis buszozással, meg város nézzésel.
A hét további része sem mutat javulást malac öldöklés, amiben részt kéne vennem, de nagyon nem akarok.
A jövőhét egész jó, mert eddig semmi ötletem sincs hogy s mint legyen akkor.
Egyenlőre egy új sorozatot kerestem, találtam, megnéztem, kivéve az utolsó részt az első évadból, a neve Moonlight. Nekem tetszik, valahogy az az elképzelésem róla, hogy tuom hogy ilyen nem létezik a való világba, de attól még tök jó, bár kicsit fura hogy a szexel ilyen sokat várnak, mivel manapság már ez elég ritka..
Olvasni mostanság vámpíros könyvet csak a Trueblood 2-t olvastam, mert ugye ez a sorozat is vámpíros.
Örülök a szünetnek, bár mostanában ezek a 3 napos hétvégék is szuperek. Persze ha lenne kivel megosztanom, és lenne egy bio takaróm, annak jobban örülnék, de nekem nincs az ilyenhez érzékem...

No comments:

Post a Comment