Tuesday 6 October 2009

Semmi



Semmi, ez minden ami mostanság velem történik.
Egyhangú kissé monotonnak tűnik az élet ebben a pillanatban. Kezd fogyni a telihold, kezd elillani a jókedvem. Ma írtam egy nagyon szar francia dogát, és egy szar matek dogát. A múltkori magyarom ötös lett, bár én nem tudtam semmit. A bioszt se kaptuk ki, pedig szerintem ötös lett.
Elkezdtem keresni a kihívásokat a valóságban, és már hétfőn hajnalban akadt pár ötletem. Lehet másnak agyamentnek tűnik, de aki ismer, az nem nagyon lepődik meg rajta. Korrepetálhatnékom van, főleg matekból, de ha lenne rá igény más tantárgy is szóba jöhetne (NEM FÉLRE ÉRTENI! :)), de lehet ebből nem lesz semmi, hiszen kiakarná hogy én korrepetáljam, valószínűleg senki, mindegy próbálkozni szabad. Azonkívül a nagykorúság és a felnőtté válás küszöbén, arra gondoltam, ha nem ütközik akadályokban, nyitnék magamnak egy számlát, amihez apának persze semmi köze, csak szerintem én mint 18 éven aluli nem nyithatok :(, majd holnap kiderül.
Próbálok takarékoskodni is, de nekm ez nagyon nehéz, mert valahogy nem megy, de múlthéten is sikerült 500 forintot, hátha most is, meg ha mindig beteszem a pénzt akkor nem költöm el :)
Ezen kívül, nincs semmi különös, élek még, megyek holnap könyvtárba, visszavinni a könyveket.
Remélhetőleg most is megyek haza csütörtökön, és ismét élvezem a 3 napos hétvégém. Sajnos keddre írnom kéne 3 oldalt tóth árpádból, ez kicsit beárnyékolja jó kedvem, meg most szerintem anyánál leszek így nem fogok net közelben lenni.
Addig is bőszen olvasgatok, eszek, iszok :)

No comments:

Post a Comment