Friday 2 October 2009

Horoszkóp......................rák


Hm, szóval én nagy horoszkóp buzinak tartom magam, persze nem ez a felszínes, jajj én meghalok ha nem olvashatom el reggelente az aznapi horoszkópomat, hanem akit érdekel, kíváncsi, és megpróbálja beépíteni az életébe a tanácsokat, persze csak azokat, amiket magamra nézve igaznak tartok.
Pár napja megint előjött az az érzésem, amikor valami hiányzik, nem vagyok teljes, és ez kétségbeejtő :S. De most nagyjából tudom mi hiányzik, ez nálam haladás, mert sokszor áll a feje tetejére a lelkibékém, de sokszor azt sem tudom miért, csak már kész a káosz, amivel jön a bizalmatlanság, a gyávaság, amikor mindenben még magamban is kételkedek.
Tehát, a baj az hogy egyedül vagyok, rohadt magányosnak érzem magam, mintha engem nem lehetne szeretni, én nem kellenék senkinek, csak vagyok, de tök feleslegesen...na és így legyen az embernek jövőképe, meg önbizalma, meg jókedve.
Ezen kívül pedig, hiányzik valami feladat, valami kihívás, ami lázba hoz, amit meg kéne oldani, ami lefoglalna....
Na ilyenkor szoktam kicsit jobban emerülni a horoszkópok világágban.
Akkor nézzük szerelmi, párkapcsolti téren mik a kilátások, a bolygók szerint. Ahan, én azt csak gondoltam hogy könnyű lesz. A személyes elemzés szerint csak 2010 első felében talál maj meg a szerelem, a karmikos elgondolások szerint már a következő héten szerencsém lehet, és találkozok valaki olyannal, egy másik szerint pedig ez az év már lapos, nem lesz semmi, azaz 1:2 arányban 66,7% szerint nekem ebben az évben már nem lesz romantikus estém valakivel akinek a neve nem laptop. Most vajon reménykedjek az egyharmadnyi esélyemben, vagy ne??
Kihívást persze nem a csillagok segítségével keresek... azt tudok találni magamnak, csak kell egy kis önvizsgálat, életkedv, jóhangulat, meg tetrekészség. És mivel vasárnap itt a telihold, ebben nincs hiányom...csak hát az ágyam, meg az édes semmit tevés akadályát még lekéne győznöm... :)

No comments:

Post a Comment