Monday 28 September 2009


Na tudom, hogy régen nem írtam, de kellett valami amiről lehet írni.
Szóval szombaton megérkezett izraelita magyarországra, és sajnos megkérdezte ezt a találkozós dolgot. Nyugalom, nemet mondtam, és most már eldöntöttem péntekre se hívom, mert nem vagyok hozzá elég bátor.
Azon kívül, a drága Niki épp most költözik ki a szobából, olyan jó, leküldték a 306-os szobába, az jó messze van itt, és Rini szerint ott nem is lakik senki más... így csak magát lophatja meg :D vagy roszabbik esetben behízelgi magát valamelyik új szomszédjához..de ez már nem az én gondom..
Na így most lett végre nekem is könyves polcom, és újra csak ketten vagyunk Lillával :)
Ezen kívül nagyon nem történt más.. a suli szar mint mindig, Dóri otthon punnyad..amiért nagyon utálom, de nem baj csütörtökön én is otthon leszek már.. addig is valahogy megpróbálom túlélni a hetet.

No comments:

Post a Comment